User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 21:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ja torrent ongelmia natin takia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ ja torrent ongelmia NATin takia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tuhero
Suspended due to non-functional email address
_
7. tammikuuta 2006 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla ei DC++ssa toimi active, ja torrentti sivut valittaa että multa ei pysty uppimaan mitää, Nortoniin olen antanut DC++:lle kaikki luvat, samaten tolle uTorrentille, mutta ei auta.., luulen siis että ongelma aiheutuu tosta mun D-Linkin Wlan reitittimestä (malli Dl-514) jotenka osaisko joku kertoa miten saan yhteydet toimimaan sen läpi..?
tuhero
_
7. tammikuuta 2006 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sitten olis myös kysymys tuosta uTorrentista.., kun latailen sillä jotain, ja sitten siirrän ja uudelleen nimeän kyseisen filun niin voinko silti jatkaa sen jakamista niin että ohjelma käsittää sen samaksi filuksi kuin ennen? Jos voin, niin miten?
AfterDawn Addict
_
7. tammikuuta 2006 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla ohjeet -> http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/...

Valitse listasta DC++ ja utorrent.
tuhero
_
7. tammikuuta 2006 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen aikasemminkin testannu noita ohjeita ja ainakaan DC++ toi sivu ei auttanu.., en sitten tiedä teinkö jotain väärin vai missä on vika mutta activea en saanu toimimaan edes monen tunnin säätämisellä (vai pitäisikö mun tapauksessa sanoa räpellyksellä? ;D) Mutta kokeilen että auttaisko tohon uTorrentiin..

EDIT: Kysynpä vaan mutta olisiko paha jos sen laittais kokonaan pois päältä tuon NATin? Ja miten se onnistuis? Kun sen jälkeenhän noita ongelmia ei olisi..?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2006 @ 10:53

tuhero
_
7. tammikuuta 2006 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
uTorrentti näyttäis nyt toimivan, torrentti sivut näyttää että multa pystyy lataamaan, mutta DC++ ei toimi vieläkään activena.., oisko muita neuvoja kuin tuo yks sivu..?
AfterDawn Addict
_
7. tammikuuta 2006 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko määrittänyt DC:n asetuksiin ulkoisen ip osoitteesi avaamiesi porttien ohella connection settingsiin?

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
tuhero
_
7. tammikuuta 2006 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. DC++:ssa on ip siellä connection settingeissä, portit on samat kuin mitkä on säädetty portforward.comin ohjeiden mukaan tohon D-Linkkiin jne. JA nortonilla oon antanu DC++lle kaikki luvat. Missään ei siis PITÄISI olla vikaa, mutta kun ei siltikään active toimi..
pkaksp
Moderator
_
8. tammikuuta 2006 @ 05:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoitko sinne modeemin asetuksiin koneen sisäverkon ip:n ja DC++ asetuksiin ulkoisen ip-osoitteesi?
Mainos
_
__

_
tuhero
_
8. tammikuuta 2006 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. Ulkonen IP whatismyip.comista ja sisäverkon ip commando ikkunasta ipconfig komennolla..
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ ja torrent ongelmia natin takia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy