User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 18:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > sininen ruutu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sininen ruutu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TearTox
Member
_
7. tammikuuta 2006 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä mahtaa johtua, kun välillä tulee sininen ruutu missä alhaalla lukee

Tekniset tiedot: *** Stop 0x000000F4 (0x000000003, 0x869B8248, 0x869B83BC, 0x80604450)

Tuo tulee siis ihan satunnaisesti, ei minkään tietyn ohjelman kohdalla.
Onko keskusmuistissa vikaa?
Mulle on tullu noita 0x00000 virheitä aika paljo.

Kertokaa joku näistä 0x000 systeemeistä, kun olen aika kujalla.
Senior Member
_
8. tammikuuta 2006 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi olla muisteissa vikaa. Aja Memtest86. Kannattaa antaa ajaa muutamia tunteja.

http://www.memtest86.com/
TearTox
Member
_
8. tammikuuta 2006 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos neuvosta, olen kyllä asentanut uuden keskusmuistikamman(Kingston) , mutta se on tapahtunut jo puolisen vuotta sitten. Johtuvatkohan ongelmat siittä Kingstonin keskusmuistista vai kampojen yhteensopimattomuudesta? Minulla on siis koneessani alkuperäinen 512mt kampa ja tuo uusi 512mt kingstonin kampa.

Noh, pistän levyn palamaan ja ohjelman tarkastamaan muisteja -->

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2006 @ 09:43

Senior Member
_
8. tammikuuta 2006 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Välttämättä muisteissa ei ole vikaa mutta jostain se on aloitettava ongelman purkaminen.
Ei luulis johtuvan kampojen yhteensopimattomuudesta kun ovat kimpassa olleet 1/2 vuotta.Vai onko vika ollut pitkäänkin.
TearTox
Member
_
8. tammikuuta 2006 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vasta nyt viikon ollut tämä vika, mitään ohjelmia en ole asentanut, en ainakaan muista.
pkaksp
Moderator
_
8. tammikuuta 2006 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siirretty paremmalle alueelle.
TearTox
Member
_
8. tammikuuta 2006 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt meni pari kolmetuntia kun toi muististesti meni läpitte, ei tullu yhtään virhettä.

Senior Member
_
8. tammikuuta 2006 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni löyty virheet 11 tunnin ajon jälkeen ja toinen muistikampa lähti vaihtoon. Mulla teki kone tota samaa sinistä ruutua.
Eli joko ajaa Memtestiä lisää tai koittaa jotain muuta.

Voishan irroittaa toisen muistikaman kattoo kuinka pelittää. Jos tulee sinistä ruuta niin vaihtaa toisen kamman ja koittaa sillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2006 @ 13:45

TearTox
Member
_
8. tammikuuta 2006 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole nyt aikaa pitää tuota päällä 11 tuntia.
Minulle tuli tuo bluescreen kun ajoin levyn ehytystä, voiko vika olla kiintolevyssä?
TearTox
Member
_
9. tammikuuta 2006 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelman syy selvisi, se on kiintolevy.
Asensin HDDLife ohjelman ja se sanoo että kiintolevy ihan henki hieverissä, eli pitäs varmuuskopioida ja siirtää tiedot muualle ja vaihtaa se levy :/
Senior Member
_
9. tammikuuta 2006 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hieno homma et vika selkis. Kannattaisko laittaa 2klp kiintolevyjä. Toinen joku 20-40 giganen johon asentais ainoastaan käyttiksen.Ja toinen levy esim. 200GT jonne tulis kaikki muut. Tolla systeemilla vois joskus päästä helpommalla jos tulee ongelmia.
Mainos
_
__

_
TearTox
Member
_
11. tammikuuta 2006 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itseasiassa minulla on 80Gt levy, joka meni rikki ja toinen 200Gt levy :)
Asensin nyt tuohon 200Gt levylle windowsin ja koitan saada tolta toiselta levyltä tärkeimmät talteen ja sitten otan listan ohjelmista mitä tarvitsen jne jne jne...

Ostan luultavasti tuohon rinnalle 300Gt levyn, kun tuo 200Gt on jo täynnä :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2006 @ 10:40

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > sininen ruutu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy