User Käyttäjä Salasana  

lauantai 8.11.2025 / 18:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin palautuslevyt
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windowsin palautuslevyt
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
turbotane
Account closed as per user's own request
_
10. tammikuuta 2006 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun oon ostamassa verkkokaupassa ja siin konees tälleen :Windows XP on koneessa esiasennettuna - mukana ei tule WinXP CD:tä, eikä system recovery -levyjä, vaan palautuslevyt tulee tehdä itse ensimmäisen käynnistyksen jälkeen noin lukee!

Niin mun piti kysyä et onko noi palautus levyt vaikee tehä ja et monta tyhjä cd:tä siihen tarttee?????
aplari
Junior Member
_
10. tammikuuta 2006 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo no kannattas hankkia sellanen kone mistä saat nuo kummatkin levyt itelles
Junior Member
_
10. tammikuuta 2006 @ 07:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ne vaikeita ole tehdä, vähän aikaa vaatii.Muistaakseni 7 cd levyä meni.
turbotane
_
10. tammikuuta 2006 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
halvemmaksi tulee varmaan jos ostaa suoraan dvd-r !
turbotane
_
10. tammikuuta 2006 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miks 7 niin paljon? kuin joissain koneissa se on yhellä cd:llä?!?
Member

4 tuotearviota
_
10. tammikuuta 2006 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvin se poltto onnistuu ja käynnistävalikossa on kaiketi ohjelmat ja
ohjeet miten se tapahtuu, itse poltin dvd:lle uudelleen asennus levyn
ja palautustyökalun levyn poltin tavalliselle cd:lle mutta onhan noi
valmiina konella jos menee solmuun mutta kannattaa tehdä nuo jos kovalevy poksahtaa.
Junior Member
_
10. tammikuuta 2006 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo olisin kans polttanu dvd levylle, jos olis sillon ollu polttava dvd asema.
turbotane
_
10. tammikuuta 2006 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok kiitos kaikille tilaan tänään acer aspire 300 verkkokauppa.comista!! onko kukaan muu koskaan ostanut tietokonetta verkkokaupasta?
spertti
Senior Member
_
10. tammikuuta 2006 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen ainakin komponentteja verkkokauppa.comista ostanut, ja mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä firmasta ei ole, jos siksi kyselit. Luulisin, että täältäkin palstalta varmaan yli 10% on käyttänyt kyseisen firman palveluita...
Senior Member
_
10. tammikuuta 2006 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko nykyisin jo 7? Viime vuonna kun tätä hommaa tein oli vaihtoehtona 6 cd levyä tai 1 dvd. Päätös ei ollut vaikee tehdä :) Kuka nyt ihmeessä haluisi pitää 6-7 pelkästään palautuslevyä hyllyssä kun saman pystyy yhdelläkin dvd levyllä jos vain koneella on mahdollisuus.

turbotane
_
10. tammikuuta 2006 @ 08:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se riippuu vissiin aika paljon tietokoneesta mut se on siinä 6- 7 levyä mut kuitenkin se mahtuu yhelle dvd levylle sen tiedän!!!
kestääkö noissa koneissa yleensä kovalevyt kauan ettei heti vuoden sisällä poksahda onko niissä tarpeeksi tuuletusta?
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
10. tammikuuta 2006 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kovalevy on varmasti yksi koneen herkimmin hajoavista osista joten sen varaan ei kannata paljon jättää.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > windowsin palautuslevyt

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy