User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.3.2025 / 17:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > ilmaisia muokkaus ohjelmia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ilmaisia muokkaus ohjelmia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JohnDoe75
Newbie
_
11. tammikuuta 2006 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitkäs olis mielestänne parhaita freeware ohjelmia kubien muokkaukseen?
Itse ole käyttänyt googlen picasa:a ja pixresizeri:a
Senior Member

10 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2006 @ 03:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuvamuokkaus, freeware. Ekana tulee mieleen GIMPShop:
http://www.gimpshop.net/
Ilmainen vastine Adoben PhotoShopille.
AcidCrew
Suspended due to non-functional email address
_
12. tammikuuta 2006 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/248474 tossa kans aika hyvä linkki löytyy paljon hyödyllisiä... kirjotushäröi korjailin...ja taas...

Just Smile...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2006 @ 00:11

Senior Member

2 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2006 @ 03:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelen Picasa:an käyttöä.

+ helppo käyttää

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2006 @ 03:55

MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2006 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Photofiltre on kanssa ihan kokeilemisen arvoinen.
Gimpshop on ihan ok, hintaansa nähden tosi monipuolinen, vaikkei se käytön helppoudessa kyllä Photoshopille pärjääkään (joka sekään ei kyllä ole mikään ihan aloittelijan työkalu). Ihan perussäädöt mennee tuolla Picasallakin tai Irfanviewin korjaustoiminnoilla, mutta mikäli kuville on tarkoitus oikeasti tehdäkin jotakin todellista muokkausta, niin sitten aletaan tarvita vähän tehokkaampaa softaa.
heiksi
Senior Member
_
21. tammikuuta 2006 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paint shop pro on varmaan ihan hyvä
tanjja
Newbie
_
1. heinäkuuta 2006 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
haluaisiko joku kertoa hyviä kuvien muokkausohjelmia.. ilmaisia?
jos viitsisitte niin voitteko laittaa linkkejä tulemaan :)
JullePuh
Member
_
1. heinäkuuta 2006 @ 23:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gimp http://www.gimp.org/ ehdottomasti paras ilmainen kuvankäsittelyohjelma. GIMPShop on sen "PhotoShop väännös"

Se on sitten vähän maku kysymys, että kumpaa haluaa käyttää.
Senior Member

10 tuotearviota
_
2. heinäkuuta 2006 @ 06:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hetken tota GIMPShopia käytin, niin buginen että tuli vaihto GIMP:iin.

tanjja
Newbie
_
2. heinäkuuta 2006 @ 10:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten ton qimp ohjelman voi ladata?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. heinäkuuta 2006 @ 10:04

AfterDawn Addict
_
2. heinäkuuta 2006 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikka tuolta -> http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html
GTK+ 2 Runtime Environment pitää myös asentaa.

Ei HjT-lokeja tms. yksityisviestillä!
mahnaz
_
27. marraskuuta 2006 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti JohnDoe75:

MoiMopMoi
mahnaz
_
6. joulukuuta 2006 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

MoiMopMoi
Senior Member

10 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2006 @ 02:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs sun ongelmas on?

Member
_
7. joulukuuta 2006 @ 05:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt Ultimate Painttia ja PAINT.net:iä.
Toimivat kerrassaan loistavasti, ovat helppokäyttöisiä ja ilmaisia.

http://www.ultimatepaint.com/download.php

http://www.getpaint.net/download.html

Edit: typo

AM2 Athlon X2 5000+ | 2Gt DDR2 533mhz | Asrock ALive NF6G | GeForce 8500GT 512Mt | WD 160Gt & LaCie 320Gt | BenQ 22" WS, T221WA

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. joulukuuta 2006 @ 05:04

chatboy
Member

6 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2006 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä menee vähän ohi mutta voisitteko kertoa missä ohjelmissa olisi punasilmän korjaus. Kokeilin microsoftin kuvanmuokkaus ohjelmaa mutta se oli jotenkin monimutkainen enkä osannut käyttää sitä.
Vielä pahemmin ohi: miten se punasilmän korjaus periaatte toimii? Täytyykö minun itse kohdistaa korjattavan kohdan vai tekeekö ohjelman sen automaattisesti?
Grth
Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2007 @ 16:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
matinjan
Newbie
_
15. tammikuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

MATIN
koikkari
Newbie
_
7. heinäkuuta 2007 @ 20:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millä ohjelmalla saa käynnistä valikon väriä muokattua?
Senior Member

5 tuotearviota
_
8. heinäkuuta 2007 @ 06:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ominaisuudet->ulkoasu->väriteema (kuitenkin vain 3 vaihtoehtoa). Tai http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/414464
Ruu84
_
4. elokuuta 2007 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Osaisko joku auttaa, kun
mulla on NeroPhotoSnap jolla koetin kuvia pienentää , avatarin lisäks myös siksi että yv:n liitteessä ei ois mitään 2048 kokosta ja koneellaki sais osa viedä vähempi tilaa... MUTTA nyt on sellainen ongelma että en saa ohjelmalla tallennettua pienempää kuvaa. Eli saan tehtyä kaikki jutut, mutta se tallennusnappula pysyy harmaana, enkä saa mitään kautta tallennettua kuvaa... Ja ohjelma on ihan kaupasta ostettu ja laillinen, et siin ei pitäs olla ongelmaa. Onko kellään ollut tällast vastaavaa? vai vaihdanko vaan ohjelmaa...

Elämä on
Studio1
Newbie
_
30. marraskuuta 2007 @ 04:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ilmas ohjelmita vaikka "paint shop pro 7 tai 8 sais jo ilmiseksi mutta MISTÅ?
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
29. joulukuuta 2007 @ 23:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten saan muutettua paint.netin kuvat jpeg muotoon?
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > ilmaisia muokkaus ohjelmia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy