User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 23:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ apua?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ apua?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
topdogg
Newbie
_
12. tammikuuta 2006 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mulla olis tän dc++kaa ongelma mulla oli joskus eri koneel se ja sain sen workii mut nyt on eri juttu hubit ja kanavat se löytää mutta kun hakee jotain niin ei tuu mitään... eli mikä neuvoks
topdogg
Newbie
_
12. tammikuuta 2006 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja käytäjilt voi ladata filelistit mut ei pysty lataa vaan se puhuu jostain että olen passiivi ?
topdogg
Newbie
_
12. tammikuuta 2006 @ 08:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja sit mulla on f-secure 06 vaikka ottaa palomuurin pois käytöst sama juttu :/
Junior Member
_
12. tammikuuta 2006 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ilmeisesti kyseisellä hubilla vain aktiivitilassa olevilla search toimii...Käsitin että olet siis passiivi tilassa...

MSI K8N Neo Platinum/AMD64 3400+ @ 2,4GHz
Kingston HyperX CL2 (2-2-2-5-1) DDR400 1024MB
Nvidia GeForce 6800GS Super 512MB 256bit.
Seagate Barracuda 7200.10 320GB
Maxtor 200GB
Maxtor DiamondMax 10 250GB
Western Digital Caviar SE 320GB
Aspire AS-520W Trifan, BlueLights

topdogg
Newbie
_
12. tammikuuta 2006 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ilmeisesti kyllä mutta haku ei onnistu :/
Member
_
12. tammikuuta 2006 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Menet vaikka http://www.finx.org ja sitten sielä FAQ ja sitten sieltä kohtaa haku ei toimi. =) suoraa linkkiä tää ei suostunut antamaan.
Senior Member

21 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2006 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli sä olet kato nyt pasiivi tilassa. eli se sanoo sulle passive search mode is currently disabled. eli joko muutat sun tilan actiiviseks sieltä asetuksista tai sit otat muita hubeja missä on myös passive mode sallittu. kannatan jälkinmäistä vaihtoehtoa. eli avaat vaan muita hubeja ja lataat sitten niiltä ja ne jotka toimii hyvin kirjotat sitten siihen hubi ikkunaan alas /fav ni se lisää sen sulle ittelles muistiin ja sit sieltä ylhäältä hub setup tai muu vastaava ja laitat ruksin niihin ruutuihin mitkä oot laittanu suosikkeihin ja sit ne aukeutuu aina automaattisesti eli ne on sulla aina valmiina ku avaat DC++

i7 860@3,9GHz HT-off +H2O || Asus Maximus III Gene || G.Skill ripjaws DDR3 1600MHz 4x2gb || Asus GTX580 DCII || Spinpoint F3 1Tb || Cougar S700 || Antec mini P180 +Scythe kaze server || 22" HP W2207H||Win7 Professional 64-bit ||

Senior Member
_
13. tammikuuta 2006 @ 00:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
joko muutat sun tilan actiiviseks sieltä asetuksista tai sit otat muita hubeja missä on myös passive mode sallittu. kannatan jälkinmäistä vaihtoehtoa.
En yli minuuttia kauempaa viihdy passiivi tilassa. Kyllä se niin on että jos DC++ käyttää niin Aktiivi on oltava ja kaiken lisäksi se rasittaa vähemmän hubeja. Kokeile vaihtaa Aktiivi tilaan, tuoko se mitään muutosta? Vai tehdäänkö reijät modeemista ;)

topdogg
Newbie
_
13. tammikuuta 2006 @ 08:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ihan sama mitä mä koitan niin ei toimi siis niistä yhteyksistä pasiivina se ei hae eikä aktiiviseksi saa se pyytää et pitää ite määrittää nat
Junior Member
_
13. tammikuuta 2006 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitten varmaan määrität itse sen NATin...ainoa järkevä vaihtoehto:)

MSI K8N Neo Platinum/AMD64 3400+ @ 2,4GHz
Kingston HyperX CL2 (2-2-2-5-1) DDR400 1024MB
Nvidia GeForce 6800GS Super 512MB 256bit.
Seagate Barracuda 7200.10 320GB
Maxtor 200GB
Maxtor DiamondMax 10 250GB
Western Digital Caviar SE 320GB
Aspire AS-520W Trifan, BlueLights

Senior Member
_
13. tammikuuta 2006 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs modeemi kyseessä?

topdogg
Newbie
_
13. tammikuuta 2006 @ 19:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
a-link rr24 on mun modeemi :D se on sellanen kaupan pääle modeemi
topdogg
Newbie
_
13. tammikuuta 2006 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin ja sitku koitan laittaa aktiivi tilaan tulee viesti: ei pysty hakee eli wtf?????
pkaksp
Moderator
_
14. tammikuuta 2006 @ 04:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@topdogg

Viestejä voi muokata yläkulmasta löytyvällä napilla. Käytä sitä jos jotain jää sanomatta niin ei tarvitse aina uutta viestiä kirjoittaa.

hannu80
Suspended due to non-functional email address
_
14. tammikuuta 2006 @ 04:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@topdogg

A-link RoadRunner 24AP ja porttien avaus
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/221102

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2006 @ 16:57

topdogg
Newbie
_
15. tammikuuta 2006 @ 12:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin no mä en kyllä ymmärä minne noi pitäis laittaa :D pitääkö mun mennä DC++ ???
Mainos
_
__

_
hannu80
Suspended due to non-functional email address
_
15. tammikuuta 2006 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa ohjekirja (Full Manual)

RoadRunner 24 http://support.a-link.com/rr24/upd.htm
RoadRunner 24AP http://support.a-link.com/rr24ap/upd.htm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. maaliskuuta 2006 @ 16:58

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ apua?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy