User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 16:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > psx pelien pelaaminen ps2 kiintolevyltä.. onnistuuko?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
psx pelien pelaaminen ps2 kiintolevyltä.. onnistuuko?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
BitLoop
Senior Member
_
16. tammikuuta 2006 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin eli tästäkin on varmaan aiemmin tehty kysymys mutta en nyt löytänyt nopealla etsimisellä..

eli onnistuukos playstation 1 pelien pelaaminen mitenkään ps2:sen kiintolevyltä? muistaakseni joskus testasin jotain psx peliä eikä lähtenyt päälle.

eli jos saa toimimaan niin miten? ja jos ei saa, niin mikä siihen on syynä? jos kerta kuitenkin normaalisti dvd-asemassa toimii :)

Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2006 @ 13:33

BitLoop
Senior Member
_
23. tammikuuta 2006 @ 10:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vastauksia kiitos :D

Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz
Junior Member

1 tuotearvio
_
29. tammikuuta 2006 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, tähä ois kyl iha mielenkiintoista jos olis jollai tietämystä- -
BitLoop
Senior Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin, on se kumma kun kukaan ei muka tiedä tähän vastausta kun mihin tahansa muuhun ongelmaan aina on löytynyt joku joka osaa neuvoa =(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2006 @ 16:47

Senior Member

3 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2006 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tästä voimme päätellä että ei onnistu. En asiasta pätkän vertaa tiedä mutta näin näyttää olevan. Bitloop on kyllä ihan itse aina onnistunut noissa kiintolevyhommissa ensimmäisenä.
BitLoop
Senior Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 17:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tästä voimme päätellä että ei onnistu. En asiasta pätkän vertaa tiedä mutta näin näyttää olevan. Bitloop on kyllä ihan itse aina onnistunut noissa kiintolevyhommissa ensimmäisenä
mnjooh. en ole kyllä saanut millään konstilla toimimaan sitä enkä googlella mitään löytänyt että kaippa se ei vaan sitten toimi :/

nooh, voihan niitä psx pelejä onneksi pelata tietokoneella kun on nykyään jo todella hyviä psx emulaattoreja tehty jossa toimii lähes kaikki pelit :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2006 @ 17:26

Senior Member

3 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2006 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Googletin tuossa joutessani ja tälläisen ossun löysin mutta ei sivu aukea:
forum.hdadvance.com/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=7779&topic_id=1224&forum=6

Google antoi tämmöisen selostuksen:
B)you can run PSX games off the hard drive using this software.. C)you get a free
PSX with ... USBExtreme allows you to play PS2 games directly from a HDD. ...

En tiedä onko kyseinen foorumi alhaalla väliaikaisesti mutta tuota ketjua olis mukava tutkia tarkemmin.
Zenortti
Newbie
_
15. maaliskuuta 2006 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aineskii mitä mä nyt oon säätäny ton kovonkaa pleikalla ni kyllä sillä saattais pystyykkin.. Itse en ole vielä kerennyt kokeilemaan, mut kokeilemallahan sen tietää ;)
BitLoop
Senior Member
_
15. maaliskuuta 2006 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millä konstilla ne saattaisi sitten toimia? ei ainakaan normaaleina iso imageina lähde toimimaan kovolta niinkuin ps2 pelien imaget toimii :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. maaliskuuta 2006 @ 09:19

Zenortti
Newbie
_
15. maaliskuuta 2006 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No oletkos koittanut säätää sitä LBA juttuu? Ku se taitaa vaikuttaa jotenkii noitten käynnistymisiin.. Aineskii mä veikkaan niin.
Ja mulla on jotain ohjelmia asennettu millä saattais vahingossa pystyy pelaamaan niitä :D
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. maaliskuuta 2006 @ 11:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole mitenkään mahdollista olen saanut vastaukseksi muutamalta foorumilta.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > psx pelien pelaaminen ps2 kiintolevyltä.. onnistuuko?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy