User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 19:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > uusi pleikka,korjaukseen vai korjaanko itse
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi pleikka,korjaukseen vai korjaanko itse
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
M11ka
Suspended due to non-functional email address
_
20. tammikuuta 2006 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin että avuksi kun aloin tuota flip top jutskaa asentamaan ja otin sen kelkan kokonaan irti ja nyt kun yritän sitä laittaa takaisin saan sen paikoilleen mutta kun laitan kuoren päälle,käynnistän laitteen ja laitan levyn sisään niin:

A) Levy ei pyöri
B) Kuuluu kauhea vikinä ja ulina
C) Luukku ei aukea alkaa vain kuulua kauheaa kolinaa
D) Tulee "disc read error"

Niin että auttakaa nyt osaamatonta

ps. kysykää vaan jos joku jäi epäselväksi kuten varmaan jäikin

EDIT: Ai niin mun ps2 on v4 (ainakin luulen niin)
Rumasana
Account closed as per user's own request
_
21. tammikuuta 2006 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et ole hyvä korjaaja niin kannattasi korjauttaa jos et saa uutta korjauksen hinnalla. Suosittelen korjaamiseen viemistä.

Jos en olisi elossa minkälaista maailmassa olisi?
Senior Member

3 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2006 @ 16:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luukun edessä vasemmalla kaksi ruuvia. Avaa ja nosta levykelkka pois. Käytä koneessa virtoja päällä ja katso että lukupää menee kotiasentoon ja tarvittaessa paina eject nappia kunnes lukupää nytkähtää kohti keskustaa. vedä se vasemman puolen muovimulikka etupäähän (jossa ne 2 ruuvia on) ja liu´uta kelkka paikoilleen siten että se mulikka ei kosketa siihen hammasrattaaseen ennenkuin levykelkka on varmasti pohjassa asti. Tarkista myös ennen levykelkan asennusta että valkoinen siirtomuovi on kokonaan vasenmmassa reunassa. Ennenkuin ruuvaat ruuvit takaisin pidä sornella levykelkan kiinnitysmulikkaa ja kokeile ejektillä toimiiko. Jos ei niin nosta mulikkaa ja pukkaa kelkka peremmälle.

ÄLÄ KATSO LASERIA SUORAAN YLHÄÄLTÄPÄIN KUN VIRRAT ON PÄÄLLÄ

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2006 @ 16:32

xmedia666
Senior Member
_
21. tammikuuta 2006 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt meni ohi, siis otit kelkan pois asentaessasi flip top coveria vai? Saatoin kyllä käsittää väärin tuon, mutta muistaakseni kun itse asensin tuon flip top coverin niin kelkkaan ei tarvinnut koskea.
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2006 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siihen tarviskaan koskea.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > uusi pleikka,korjaukseen vai korjaanko itse

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy