User Käyttäjä Salasana  

torstai 25.9.2025 / 13:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > onko rapidsharella salasana tietokantaa filuille ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
onko Rapidsharella salasana tietokantaa filuille ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
20. tammikuuta 2006 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Imuttelin yhden musiikkitiedoston ja tuttuun tapaan winrar kysyy salasanaa purkuun mutta kun kun kyseisellä sivustolla ei ollut ollenkaan salasanaa purulle jotenka onkos jonkin sortin salasana kantaa rapidsharella?

Minkäs nimisiä ohjelmia pitää ruveta etsimään jos ei purun salasanaa mistään löydä? Onko oikeasti pätevää ohjelmaa joka osais purkaa/hakea salasanan? Suosituksia?

Kyseessä on niin harvinainen tiedosto jota olen etsinyt jo muutaman vuoden joten kaikki apu on nyt tarpeen.

http://www.rapidshared.org/

Senior Member
_
21. tammikuuta 2006 @ 07:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tuo Rapidshared ole palvelu johon kuka tahansa yksityinen henkilö voi upata tavaraa? En ainakaan itse usko että palvelulla olisi salasanat tallessa.

Ja itse olen sitä mieltä että sellaista ohjelmaa ei ole vielä olemassakaan, jolla voisi normaaliin aikaan mennessä salasanan purkaa. Tai ainakin kvanttitietokone olisi tarpeen. Meinaan kun asiaa miettii, niin salasana voisi olla ihan mikä tahansa, '12345', tai sitten vain että 'Hasta la vista'.

konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. tammikuuta 2006 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu nimenomaan sinne voi upata tavaraa.. Yleensä imutus sivulla lukee salasanat jos tiedosto on pakattu mutta tämän tiedoston kohdalla ei ollut. On jännä sivusto kun voi ladata täydellä kaistalla koko ajan. Ei tarvi mitään clienttejä/lisäohjelmia... Lisäksi löytyy aika paljon samoja filuja mitä public torrent sivuilla tosin eri sivun searchin kautta mutta kummiski.

No ei auta kuin etsiä sama tiedosto uudestaan, ehkäpä taas parin vuoden sisällä löytyy :)

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > onko rapidsharella salasana tietokantaa filuille ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy