Eli tälläistä ongelmaa pukkaa, asensin MSN Messenger Live 8.0 Betan lauantaina, asennus sujui, mutta kun käynnistin se ei halunnut logata sisään. Uninstalloin ja asensin uudelleen pariin otteeseen, eikä siltikään toiminut. Asensin 7.5 eikä toimi vaan valittaa tämmöistä: http://img81.imageshack.us/img81/7920/msnmsgr011sk.jpg
Sitten asensin 7.0, joka minulla oli ollut ennen 8.0n asennusta, sekään ei toiminut. Lisäksi yritin tehdä joitain suorita juttuja, jotka löysin Toms hardwaren msn aiheesta... kaikki commandit, paitsi regsvr32. Se mitä tuo tarkoittaa ei hajuakaan.. ei kai voi connectaa serveriin..
http://img513.imageshack.us/my.php?image=msnmsngr14vr.jpg
Myöskin yritin jossain vaiheessa kirjautua MSNään toisella koneella, eikä siinäkään toiminut msn 7.5, ja yritin myöskin poistaa kaikki firewallit päältä hetkeksi ja yrittää kirjautua, muttei toiminut. Myöskin epäilen, että modeemissa ei ole vikaa, koska se on reilu 1kk vanha (malli Telewll TW-501), eikä siinä ole ollut vikaa.. muu netti toimii aivan hyvin.. ja resetoinutkin olen...
Jos sinulla on erillinen palomuuri ja lisäksi (esim.nortoni) virusten torjunta ohjelma jossa on itsessäänkin vielä palomuuri. Niin oletko sulkenut myös sen?(jos on)
Taisi vahingossa lähetä privaviesti q-hub-oplle.. mutta
Ei toimi windows msngr, web messengeriä käytän tällä hetkellä ja hermot menee, kummassakin koneessa on F-securet, ja kuten sanoin olen ottanut kaikki tietämäni palomuurit pois käytöstä ja yrittänyt logata sisään, itse modeemin palomuurista en tiedä, onko siinä ja miten siihen pääsee käsiksi.
Minulla on samanlaisia ongelmia (käyttiksenä Windows XP). MSN-mese ei edes yritä loggautua, vaan heti tulee virheilmo. Windowsmessenger kyllä toimii. En ymmärrä mistä johtuu. Järjestelmän palauttamisella sain sen toimimaan, mutta heti kun poistin Nero 6.jotain.. niin Mese ei toiminut. Neron siis poistin kun asensin uudempaa versiota.. Nyt ei ymmärrä yhtään missä vika. Eihän se nyt voi mistään Nerosta tuo toimimattomuus johtua, vai voiko? :)
Ei ole totta, minulla tuo sama ongelma jotenkin oli yhteydessä Neroon... heti kun uninstalloin sen, msn ei toiminut kunnolla ja kone oli muutenkin aivan sekaisin... mutta nyt on msn taas kunnossa, ongelma oli F-securen Ohjelmienhallinassa, joka kyllä olisi päästänyt msnän lävitse nettiin, mutta silti se ei päässyt.