User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.11.2025 / 01:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone taas sekaisin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone taas sekaisin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juffeo
Member

2 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2006 @ 12:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mennyt kuin 2 päivää windowsin uudelleen asentamisesesta, kun tää taas sekoaa.

Ongelma on se että kovalevyn valo on kokoajan päällä, eli kovalevy tekee jotain, vaikka suoritin ei tee juuri mitään. Hidastaa työskentelyä aivan totaalisesti.

Onko mun Läppäri totaalisesti räjähdyspisteessä itse ainakin olen.

Kyseessä on Microsoftin merkkituote windows XP!
Kone on HP pavilion 1v vanha.
F-secure 5.55 tai jotain.
Juffeo
Member

2 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2006 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehkä selvisi kovalevy oli vain aika kuumana. Eli asetin pöytätuulettimen puhaltamaan suoraan kohtaan missä se kovis on.

Mulle tämä oireilu on ensimmäinen kerta. Voiko tämä jatkua? ja kertooko tämä kovalevyn itsetuhoisuudesta lähiaikoina?
dr.dr
Senior Member

2 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2006 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kuumenemisongelma ollut aina? Siis kun kone on jo vuoden vanha. Ei tee tietenkään hyvää, jos koneessa joku komponentti käy niin kuumana, että se vaikuttaa koneen toimintaan.

Edit: Note to self: opettele sisälukutaito. Eli tuossahan jo kerroit, että vika on uusi :)
Vai oletko varma, ettei ole vain ensimmäinen kerta, kun huomaat vian? Kovalevyn eheytys ja pintatarkistus tekisi ehkä hyvää.

AsRock S478 P4Dual-880Pro (Chipset: Via PT880 Pro) | Intel P4 3,0 GHz Prescott @ 3,22 GHz | Club 3D X800 XL @ 425/540 | Seasonic S12-430W | Kingston 1,5 GB | Seagate PATA 120 GB + SATA 200 GB | 3DMark05: 5405, 3DMark06: 1891

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. tammikuuta 2006 @ 13:16

dfwta
Senior Member
_
27. tammikuuta 2006 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ctrl+alt+del ja katso mikä prosessi sielää pyörii ? Olisko joku pöpö ?
Mainos
_
__

_
Juffeo
Member

2 tuotearviota
_
27. tammikuuta 2006 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ctrl+alt+del =>Siellä ei ollut mitään ihmeellistä.
Joo mitä kirjoitin johtui vain kiireestä, koska ei ollut kauaa aikaa ennen kuin menee kone totaalisesti jumiin ;)

Hei nyt se ratkesi.
Olin ladannut Peliplaneetalta AA moninpeliä se oli luonut työpöydälle harmaan pikakuvakkeen. Kun se oikeasti on monivärinen. Ja tämä harmaa file sisälti jotain ikävää, mikä sekoitti mun kovalevyn. :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kone taas sekaisin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy