User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 12:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messengerin mikrofoni
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Messengerin mikrofoni
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Marja.H
Junior Member
_
28. tammikuuta 2006 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä mahtaisi olla vikana kun laitoin mikrofonin kiinni ja aloitin puhekeskustelun niin kaverini ei kuule mitään, mutta minä kuulen sitä???
Minulla on kuulokkeet joissa on mikki samassa. Kaveri puhuu toisessa päässä niin ääni tulee koneen kajareista ei kuulokkeista???
Onkohan asennukset väärin vai eikö minulla ole äänikorttia???
Olen myös kokeillut työkalut ---> äänen ja videon määrittäminen ---> kaijuttiemien asennus ---> toista ääni (tulee koneen kajareista) ---> mikrofoni asennus (ei tapahdu mitään???) kun klikkaan hiirtä ruudun ulkopuolella niin sitten palkki nousee ylöspäin???
jos joku osaa neuvoa näin epämääräisestä tekstistä niin ois kiva :)

Marja.H
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2006 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käytössä on USB headset niin se on laitettu oletus äänilaitteeksi Windowsin asetuksista?

en muista saiko Messenger:issä valita itse äänilähteen vai käyttikö se Windowsin oletus äänilaitetta aina.
Marja.H
Junior Member
_
29. tammikuuta 2006 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei taida olla USB??? kyllä messengerissä saa jotain säätöjä tehtyä, mutta kun ei osaa???

Marja.H
Senior Member
_
30. tammikuuta 2006 @ 06:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuuletko muuten äänet kuulokkeista? esim. musiikki jne.? Onko mikrofoni plugi oikeassa paikassa?
Marja.H
Junior Member
_
30. tammikuuta 2006 @ 18:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuulokkeista ei kuulu mitään. Kaverin ääni kuulu koneen kajareista. Jos siirrän koneen takana olevia johtoja niin sitten saan kuuluun kuulokkeista, mutta koneen kajarit mykistyy....
Kyllä mikrofoni plugi on oikeassa paikassa jos sillä tarkoitetaan liitintä mikä tulee kuulokkeista koneeseen???

Marja.H
Staff Member

32 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2006 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis koneen edessä on mikfooni ja kuuloke liitännät joissa tuo Headset on kiinni?
Ja nämä liittimet ovat varmasti kytketty emolevyyn?
Marja.H
Junior Member
_
31. tammikuuta 2006 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Liittimet on koneen takana ja en tiedä onko liitetty emo levyyn???
Windowsin asetuksista sain tehtyä jotain muutoksia, mutta en ole vielä päässyt kokeileen. ilm. kun tiedän jotain

Marja.H
Mainos
_
__

_
Marja.H
Junior Member
_
31. tammikuuta 2006 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt toimii messengerin mikki :)!! iso kiitos agent 007 ja microbi vinkeistä.
Windowsin asetuksista löyty ratkaisu.......meni vaan vähän aikaa, että löysi kyseiset asetukset.

Marja.H
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messengerin mikrofoni

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy