User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.10.2025 / 22:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone 700?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi kone 700?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2006 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäisi ostaa uusi tietokone hintaluokkaa <700?. Näyttö, näppis, hiiri, äänentoisto ja äänikortit minulla on jo valmiiksi.

Koneen pitäisi riittää pelaamiseen pariksi vuodeksi, en pelaa räiskintöjä vaan enemmänkin simulaattoripelejä. Koneen pitää toimia hyvin myös kuvankäsittelyssä ja 3D mallinnuksessa.

Minulla on ulkoinen kiintolevy, joten sisälle ei tarvitse suuritilaista kovoa. DVD-RW asema on tärkeä.

Katsoin itse liikkeiden kotisivuilta, mutta kaikki tiedot on niin sekavasti kerrottu, etten oikein ymmärrä niitä. Hinta saisi olla noin 500?, mutta 699? asti on varaa joustaa. Kiitos avusta
Hz4
Account closed as per user's own request
_
30. tammikuuta 2006 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itte myyn mutta väh 760?
:S

Harrastan mm. 3D mallinnusta 3Ds Max 6lla ja on yksi niistä raskaimmista ja olen tyytyväinen tehoon ollut...muttta http://www.bdog.fi saa hyvät ja "halvat" osat. alle 700?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2006 @ 13:17

Member

2 tuotearviota
_
30. tammikuuta 2006 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missäpäin Suomea?
Mainos
_
__

_
Hz4
Account closed as per user's own request
_
30. tammikuuta 2006 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pori

ps. yksityiskohdat koneesta sait yksityis viestiisi!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. tammikuuta 2006 @ 13:29

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uusi kone 700?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy