User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 21:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2: olenko samalla viivalla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bf2: Olenko samalla viivalla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
LeWood
Newbie

1 tuotearvio
_
31. tammikuuta 2006 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervedys! Olen aloitteleva taistelija Bf2-sodissa ja muutama asia ihmetyttää. Toki olen aloittelijana vielä kehnohko pelaaja, mutta ihmetyttää, kun olen hyvästä asemasta lasettanut vihulaiseen monta hyvää tähdättyä osumaa, vastustaja toteaa: "Ahaa, joku ampuu minua!" Kääntyy, etsii minut katseellaan, ja ampuu minut kutakuinkin vastaavalla aseella (kun minulla on) yhdellä tai kadella laukauksella henkitoreisiin tahi kuoliaaksi, toki olen tuossa välissä saanut häneen muutaman osuman lisää?

Tämä toistuu lähes joka kohtaamisessa, jossa olen ns. paremmassa asemassa ja yllätän vihollisen? Mistä on kyse? Olenko vain niin Newbie vai onko kavereilla käytössä joku konffaus(?) josta kuulin jonkun mainitsevan. Jos niin on valaiskaa hieman asiaa ja kertokaa mistä minäkin saan saman tarkkuuden...käyttööni.

Kiitän

LW

PS: Taistelussa tavataan!
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. tammikuuta 2006 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä välitä, musta tuntu ihan samalta alusussa. Kyllä se siitä rupeaa luistamaan paremmin, kun jaksaa vaan pelailla. Jos pelaat ranked servuilla, niin en usko että olisi mitään kikkailuita käytetty, tai eihän sitä koskaan tiedä.
Member
_
31. tammikuuta 2006 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti