User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 21:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2: olenko samalla viivalla?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bf2: Olenko samalla viivalla?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
LeWood
Newbie

1 tuotearvio
_
31. tammikuuta 2006 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervedys! Olen aloitteleva taistelija Bf2-sodissa ja muutama asia ihmetyttää. Toki olen aloittelijana vielä kehnohko pelaaja, mutta ihmetyttää, kun olen hyvästä asemasta lasettanut vihulaiseen monta hyvää tähdättyä osumaa, vastustaja toteaa: "Ahaa, joku ampuu minua!" Kääntyy, etsii minut katseellaan, ja ampuu minut kutakuinkin vastaavalla aseella (kun minulla on) yhdellä tai kadella laukauksella henkitoreisiin tahi kuoliaaksi, toki olen tuossa välissä saanut häneen muutaman osuman lisää?

Tämä toistuu lähes joka kohtaamisessa, jossa olen ns. paremmassa asemassa ja yllätän vihollisen? Mistä on kyse? Olenko vain niin Newbie vai onko kavereilla käytössä joku konffaus(?) josta kuulin jonkun mainitsevan. Jos niin on valaiskaa hieman asiaa ja kertokaa mistä minäkin saan saman tarkkuuden...käyttööni.

Kiitän

LW

PS: Taistelussa tavataan!
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
31. tammikuuta 2006 @ 18:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä välitä, musta tuntu ihan samalta alusussa. Kyllä se siitä rupeaa luistamaan paremmin, kun jaksaa vaan pelailla. Jos pelaat ranked servuilla, niin en usko että olisi mitään kikkailuita käytetty, tai eihän sitä koskaan tiedä.
Member
_
31. tammikuuta 2006 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alku nyt on varmasti kaikilla ollut yhtä nihkeätä.Sitten,ensi kerralla kun pääset jyväasemaan...Menet maihin,tähtäät ja pistät pienen sarjan...Riippuen tietenkin aseesta.Älä ammu kovin pitkää sarjaa,sillä tyylillä ei yleensä henki lähde.Ja,ainahan se on "puukko",sillä kun pääsee nykäisemään niin,kyllä varmasti lähtee jonku henki(ehkä oma,jos ohi lyöt)Mutta,harjoitusta,ja malttia vaan:)

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
Senior Member
_
1. helmikuuta 2006 @ 06:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäköistä on, että vastustajalla kuitenkin on jokin muu kuin perusase. Varsinkin lääkintämiehen G36E on pelottavan tarkka ase kaukaakin ammuttuna.
Opettele tähtääminen sillä useilla pelaajaluokilla on nk. body armor, joka vaatii perusaseilla 5-6 hyvin osuttua laukausta. Päälaukaus tappaa nopeammin ja varmemmin. Konepistooleilla tahi haulikoilla ei kannata edes yrittää kaukaa. Aseilla on myös eräänlainen 'palautumisaika' eli jos ammut yksittäisiäkin laukauksia nopeassa tahdissa, niin osumatarkkuus heikkenee.
Suomen raskaassakin aina hoettiin 'älä jää tuleen makaamaan' eli jos hemmo sinut huomaa tahi alkaa sinua katseellaan etsimään, niin peräänny ja etsi uusi paikka. Kranujen käyttö on sallittua ja pitemmällä matkalla parempi vaihtoehto kuin perussohlolla sohiminen. Jos et yllä, niin hyppää ja lakipisteessä heitä. Näin saat singottua munan uskomattomiakin matkoja *8). Jos pääset yllättämään takaapäin, vaihda puukko ja pistä. Se on kerrasta poikki.
Jos pelaat eri resoluutiolla kuin näyttösi nk. natiivireso on (varsinkin LCD näytöillä) kannattaa pelin käynnistyskuvakkeeseen lisätä seuraavat +szx <NATIIVILEVEYS> +szy <NATIIVIKORKEUS> näin peli osaa suhteuttaa näyttösi ja pelin käyttämän resoluution ja osumatarkkuuskin paranee. Kokeile.

Toivottavasti auttaa ja tavataan taistelukentillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2006 @ 06:47

samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2006 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haywire
Voisitko tarkemmin kertoa, että miten toi tehdään tai laitetaan??
Quote:
+szx <NATIIVILEVEYS> +szy <NATIIVIKORKEUS>

Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. helmikuuta 2006 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lainattua battlefield.fi sivulta FAQ:sta

"9. Kuinka saan käyttöön resoluution, jota ei saa valittua valikoista?

Lisää BF2:n pikakuvakkeen kohteen perään esimerkiksi "+szx 1280 +szy 1024" ilman lainausmerkkejä. Vaihda numeroiden tilalle haluamasi resoluutio."

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2: olenko samalla viivalla?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy