User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.10.2025 / 20:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pitäisikö päivittää tätä konetta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pitäisikö päivittää tätä konetta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
firee
Newbie
_
1. helmikuuta 2006 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tässä koneen tiedot:
Emolevy: ASUS K8N socket754
Prossu: AMD Sempron 3300+
Näytönohjain: nVIDIA GF 6600
Kiintolevy: Maxtor 6L200M0 200 Gigaa
Virtalähde: Macron MPT-350P 350W
Muistit: 2x512 DDR400 kingston

Tarkoitus olisi ehkä ostaa uusi näyttis ja muistia kans ja kone on pelikäytössä.

Ja tämän virtalähteen riittävyys on askarruttanut, jos hommaan paremman näyttiksen ja muistia.

Mutta nyt te kokeneemmat auttakaa ja neuvokaa tietämätöntä! Kiitos!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2006 @ 19:37

Senior Member

1 tuotearvio
_
1. helmikuuta 2006 @ 21:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itekkin tuossa harkitsin että olisin näyttistä vaihtanut ja kyselin siihen muilta mielipiteitä.. Lopputulos on nyt sitten se, että ei tule muutoksia.. Eli oma settini on aika lähelle samaa tasoa kun sulla, tosin itse en ole mikään himopelaaja niin sen takia en välttämättä tarvitse hirveää näyttistä. Muistia tuskin tarviit lisää. Jos nyt välttämättä uuden näyttiksen haluat niin ehkä joku GeForce 6600GT voisi olla fiksuin ratkaisu. Itse en ainakaan lähtisi tuohon mitään ihan "huippu" korttia työntämään.

Kellottamistakinhan porukka harrastaa, mutta itse en siitä sen enämpää sano, kun en ole juurikaan perehtynyt.

Paljon vanhaa romurautaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2006 @ 21:23

Hz4
Account closed as per user's own request
_
2. helmikuuta 2006 @ 03:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos suoraan sanotaan niin mieti ensin tarkkaan kun teet yhtään mitään "Pelikäytössä" "uusi näyttis ja lisää muistia" lähdetään siitä että 1Gb riittää vielä jonkin aikaa. Ja mieti tästä 1-2vuotta eteenpäin kiinnostaako sinua pelata enään silloin ja onko se enään edes niin kiinnostavaa!? Itselläni meni tuohon pelihulluus- "kelläparaskone"-kausina melkein 2000? joka vuosi. Sitä kun miettii niin sillä olisi saanut monta muuta asiaa kotiin ja jotain sellaista mikä olisi hyödyttänyt myös muita. Mutta sama se en saarnaa. Koneesi on ihan hyvä ja näytönohjaimen puhti ei ole loppu. Itselläni kyllä PCI-E versio tuosta ja olen sillä uusia pelejä pelannu DX9c asetuksilla että ei ne niin paljon sitä näyttistä kuluta kunhan osaa vähän säätää. AGP versio oli kuitenkin tätä PCI-E 6600GTtä parempi. Itse ainakin totesin:)

Jos jotain tohon ostaa haluat niin voihan sen alottaa siitä ettäostaa emolevyn,prosessorin ja näytönohjaimen. Muistit sopivat AMD emolevyihin kun niissä ei vielä edes uusissa ole virallista DDR2 tukea... Korjatkaa jos olen väärässä.
Kovalevy tilaa sinulla on riittävästi josset ilmaisohjelmia;) lataile.

ps. vaikka en ATIa mihinkään suuntaan tue vaan suosittelen aina NVtä mutta nyt teen poikkeuksen. AGP väyliin on tehokkaampia ATI-Kortteja kuin NVidialta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. helmikuuta 2006 @ 03:26

Mainos
_
__

_
firee
Newbie
_
2. helmikuuta 2006 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta mitenkäs hyvin tuo mun virtalähde riittää jos ostaisin uuden näyttiksen tohon AGP väylään? Vaatiiko nuo näyttikset usein paljon virtaa?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > pitäisikö päivittää tätä konetta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy