User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.10.2025 / 11:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hankkimassa kannettavaa heinäkuussa...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hankkimassa Kannettavaa Heinäkuussa...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Veikko91
Account closed as per user's own request
_
10. helmikuuta 2006 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon ajatellu Acer Ferrari 3400 kannettavaa.
Mitä luulisitte sen maksavan heinäkuussa?

http://fintuto.awardspace.com <-----Käykää sivuillani!
Senior Member
_
10. helmikuuta 2006 @ 11:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heinäkuuhun on pitkä aika.
Tuota ei välttämättä ole enää kaupoissa jos huono tuuri käy.
Kannattaa katsella lähempänä heinäkuuta mitä kannettavaa aikoo ostaa.
rafsanta
Senior Member
_
10. helmikuuta 2006 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, turha vielä edes pohtia itse ostoa. alkaa nyt ottamaan asioista selvää ja tutkimaan tarkemmin mitä läppäriltään oikeasti on haluamassa ja mistä niissä maksetaan.

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
Mainos
_
__

_
mvnet
Member

2 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2006 @ 03:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse voin ihan varauksetta suositella Aplle iBook 12" -läppärin ostoa http://www.varimport.fi/tuotteet/tiedot.cfm?id=1878). Tämä on mielestäni yksi parhaimpia kannettavia, mitä markkinoilla on (tätäkin viestiä kirjoittelen ibookistani). Muistaakseni iBook voitti MBnetin kannettava-vertailun tässä jokin aikaa sitten.

iBook on kevyt, hiljainen ja helppokäyttöinen - siis todellinen kannettava. En ymmärrä kun kaikki kannettavat tuntuu nykyään olevan pikemminkin raahattavia. On 17" näyttöä, kuumana käyviä kolmen gigan prossuja tms., akku kestää tunnin tai pari ja tuuletin huutaa kuin hinaaja. Eikös kannettavan pitäisi olla pieni ja kompakti? Mun mielestä kannettavissa ollaan menossa väärään suuntaan. Ei kannattaisi vain lisätä tehoa, vaan pienentää kokoa.

Ibook on mielestäni juuri sopivan kokoinen. Kone ei pahemmin lämpene, kone on käytössä lähes äänetön (totta on, että en ole oikeasti kuullut vielä kertaakaan koneen tuulettimen ääntä, vaikka olen konetta käyttänyt jo muutaman kuukauden). Akku kestää iBookissa helposti 3-4 tuntia normaalikäytössä. Tää on vaan niin upea. Oon huomannu, että monella muullakin opiskelijalla ja opettajalla koulussamme (TKK) on samainen läppäri ja en kyllä ollenkaan ihmettele miksi.

Ei kannta pelätä Applea. Kun suunnittelin uuden kannettavan ostoa, suljin aluksi heti pois applen koneet, halusin pysyä tutussa PC:ssä, mutta onneksi tulin lopulta järkiini. Applen Mac OS X -käyttöjärjestelmä on ehkä vähän outo aluksi Windowsiin tottuneelle, mutta tämä on loppujen lopuksi oikeasti paljon monipuolisempi kuin Windows.

Eikä iBook edes maksa paljoa: noin 1000 euroa. Tällä hinnalla ei kyllä saa parempaa kannettavaa. PC-arkkitehtuuria käyttävät ultrakevyet kannettavat maksavat yleensä lähemmäs 1500 euroa.

Jos siis kannettavaa harkitset, kannattaa harkita iBookia.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hankkimassa kannettavaa heinäkuussa...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy