User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 16:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > koneestani ei kuulu musiikki?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Koneestani ei kuulu musiikki?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
markus91
Newbie
_
10. helmikuuta 2006 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä minun koneessa on vika kun minä rupeen kuuntelee musiikkia nin minulla ei kuulu mitään olen kattonut melkein kaikki paikat voitteko kertoo missä on syy.Lähettäkää minulle vastaus sähköpostiin: *edit by pkaksp*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2006 @ 12:16

Member
_
10. helmikuuta 2006 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hitto vie. Katsoitko varmasti myös pöydän alle?
Voisit pikkuisen selventää ongelmaasi. Toi sähköposti osoitteen laitto näkyville, ei ole kyllä kovin fiksua.
markus91
Newbie
_
10. helmikuuta 2006 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katsoin kyllä mutta pöydän alla on johot kiinni oikein
pkaksp
Moderator
_
10. helmikuuta 2006 @ 12:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei minkäänlaisia yhteystietoja forumille kiitos. Myös otsikkoon ja alueen valintaan seuraavalla kerralla enemmän panostusta. Muokkasin otsikkoa ja siirsin viestin paremmalle alueelle.

Tarkenna tuota ongelmaasi niin voit saada siihen myös vastauksen. Eli millä ohjelmalla kuuntelet ja mitä? Onko johdot kiinni? Kaiuttimet ehjät? Laitehallinnassa kysymys-/huutomerkkejä jne jne jne... Tuosta ensimmäisestä viestistä ei juurikaan selviä yhtään mitään.
Senior Member
_
10. helmikuuta 2006 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ettet vaan olis mykistäny kaikkia tietokoneen ääniä=)

Toimii,ei toimi,toimii,ei toimi SE TOIMII
markus91
Newbie
_
10. helmikuuta 2006 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen kattonut mutta ei tos alaalla edes oo minkään näköstä merkkiä niin miten voin mykistää sen
jarzza
Suspended due to non-functional email address
_
10. helmikuuta 2006 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista kuitenkin:Ohjauspaneeli-Äänet ja äänilaitteet.
ALIS123
Junior Member
_
10. helmikuuta 2006 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kato emolevyn ohjekirjasta onko siinä jotain äänijumppereita, joissakin emoissa äänet menee etupaneeliin meneviin liittimiin jos ei jumppereilla toisin säädä.
Ja kannattaa todella tarkentaa vähän, onko ongelma pelkästään musiikin kanssa (vika codekissa) vai et saa mitään ääntä koneesta ulos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. helmikuuta 2006 @ 14:36

mawdrgn
Member
_
10. helmikuuta 2006 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisiko se niinkin simppeli juttu kuin että kaiuttimet eivät ole kiinni tai päällä?

Äänenvoimakkuus- valikosta sitten katsot että onko missään niistä "vaimenna"-kohdissa rastia ruudussa.

Joissakin kaiuttimissahan taitaa olla semmoisia erinlaisia modeja, joiden pitäisi parantaa äänenlaatua. Siis siinä kaiuttimessa on joku nappi. Kuitenkin kaikki äänikortit eivät tue näitä, ja ne saattavat blokata äänen sitä kautta. Näin taisi olla eräällä kaverillani.

Tarkista nuo.
admins
Suspended due to non-functional email address
_
10. helmikuuta 2006 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos sinulla on integroitu äänikortti, et ole asentanut emolevyn ääniajureita
Mainos
_
__

_
ALIS123
Junior Member
_
11. helmikuuta 2006 @ 06:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli varmaan vaan mykistäny kaikki äänet ku ei vastannu "Tarkista kuitenkin:Ohjauspaneeli-Äänet ja äänilaitteet." ton viestin jälkeen :D
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > koneestani ei kuulu musiikki?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy