User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.11.2025 / 06:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > easycleaner
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
EasyCleaner
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
marlut
Member
_
10. helmikuuta 2006 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tein EasyCleaneriin päivitystä eilen ja huomasin, että uusi versio
olisi saatana. Nykyinen on 2.0.5.338 ja kun EasyCleanerin päivityksestä
saamallani ohjeella yritin poistaa vanhaa versiota, ei se suostunutkaan
lähtemään. Herjasi seuraavalla InstallShield
Wizard -ikkunassa olevalla ilmoituksella:

"Asennuksessa tapahtui virhe. Toimi seuraavalla tavalla:
- sulje käynnissä olevat ohjelmat
- tyhjennä väliaikainen kansio
- tarkista Internet-yhteyden toimivuus.(asennus internetissä)

Yritä suorittaa asennus uudelleen.

Virhekoodi -6003"

Poistin vahingossa tuon vanhan version asennustiedoston, joka oli
koneellani. Olin kuitenkin löytävinäni Internetistä samaisen version
asennustiedoston. Latasin sen ja asensin uudestaan, mutta taas tuo
virheilmoitus tuli.

Olen myös yrittänyt uutta versiota asentaa "päälle", mutta ei onnistu.
Virheestä ilmoittaa. Nyt on kummallinen "pattitilanne", entistä ei voi
poistaa ja uutta asentaa. Mitähän tässä voisi yrittää tehdä?

Käyttöjärjestelmä on Windows 98. Tämä on ensimmäinen viesti tänne. Nyt "paapimaan", huomenna katselen, onko vastauksia tullut.

Hyvää yötä!
Arnolds2
Member
_
11. helmikuuta 2006 @ 01:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut sen vanhan poistamistä sillä EasyC:n omalla poisto ohjelmalla.
Itse tein juuri päivityksen, vanha ei lähtenyt pois Lisää-poista sovelluksella vaan kun aloitin asnnuksen niin siinä Installwisardissa on se Poista ohjelma valinta. Sillä sain ensin vanhan pois ja uusi tilalle.
marlut
Member
_
11. helmikuuta 2006 @ 04:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kokeillut sitäkin, mutta taas virheestä huomautti. En tiedä, jääkö ainoaksi ratkaisuksi kiintolevyn formatointi. Tuolla Suomi24:lla kysyin myös tätä asiaa ja siellä ehdotettiin toista siivousohjelmaa. Voisihan sitäkin kokeilla.
marlut
Member
_
11. helmikuuta 2006 @ 11:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EasyCleanerin asennus onnistui! Kun aloin asentamaan uutta versiota, valitsin "Modify". Silloin onnistui ja versio 2.0.6.380 tuli koneelleni.

Tuo kellon aika ihmetyttää näissä viesteissä. Tuossa aloituksessa oli päivämääränä 10. helmikuuta 2006 @ 17:18. Vaikka olin aloituskysymyksen lähettänyt eilen puolenyön aikaan.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2006 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tällä saitilla oleva kellonaika on +7 tuntia. Miksi tällainen outo kellonaika, on selitetty hiukan vanhemmassa (selaa taaksepäin) Kellonaika-keskustelussa sivulla AfterDrawn.comin palauteloota. On ehkä luvassa joskus korjaus, mutta siinä on vaikeuksia.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > easycleaner

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy