User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.10.2025 / 23:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 19 tft, 300-400e, crystal brite?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
19 tft, 300-400e, crystal brite?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rytes
Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 11:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs näyttöä olisi tarkoitus uuden koneen jatkoksi katsella.
Onkos kenelläkään kokemuksia näistä acerin uusista "crystal brite" näytöistä?
Olen nuita näyttöjä käynyt liikkeessä katselemassa mutta en oikein saanut kuvaa siitä, että olisiko tuo crystal brite kuinka hyvä sitten verrattuna normaaliin matta pintaiseen näyttöön..

Vahvana vaihtoehtona oli tuo viewsonicin va902, mutta sitten aloin miettimään, että saisiko näillä +-400e näytöillä paremmin rahalleen vastinetta..?

Tässä pari vaihtoehtoa:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19002

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10547

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=5417

Toki muitakin saa ehdottaa!

Edit: Ja jos olisi heittää testilinkkejä näistä näytöistä, olisin kovin kiitollinen! :D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. helmikuuta 2006 @ 11:25

Bertone
Senior Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mulla on tuossa läppärissä crystal brite näyttö ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen vaikkakin jotkut olivat sitä haukkuneet liian kiiltäväksi... eli makuasia. tuossa olen paria Fujitsun läppäria myös räplännyt joissa on Crystal View näyttö, niin ne ovat ainakin mielestäni vielä kiiltävämpiä ja ihan peestä.

- Lahti -
Askoapina
Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tommonen Crystal Brite näyttö Acer AL1751 ja oon ollu tosi tyytyväinen. Ei ole ainakaan liian kiiltävä mun mielestä ja kuva jotenkin terävämmän näköinen kuin normaaleissa littu näytöissä.
rytes
Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo-o, ehkäpä näistä tuo Acer AL1951bs olisi se kiinnostavin vaihtoehto.. Onkohan tuossa sitten minkälainen ero tuohon samsungiin..
Kun hintaeroa ei ainakaan nyt ole hirveitä..
Bertone
Senior Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyviähän nuo kaikki on.
samsungissa nyt pienin vaste ja pienin virrankulutus...
mutta kyllä toi halvinkin varmaan menis loistavasti...

- Lahti -
rytes
Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin muuten riittäisikin :D. Tuossa kun tarkemmin katselin niin eipäs nuissa kahdessa acerissa ollut muuta eroa kuin tuo vasteaika, ja ei mahda olla mitään merkitystä tuolla 2ms erolla ihmis silmällä katsottuna
Bertone
Senior Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei ainakaan minun mielestäni.. ja jos et ihan mitään ultrasuperhyper nopeaa katsele ;) eköhän pelitkin toimi siinä ihan hyvin.

- Lahti -
rytes
Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuri näin. Onko kenelläkään muita ehdotuksia näytöksi kuin nämä edellämainitut?
hannu80
Suspended due to non-functional email address
_
12. helmikuuta 2006 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on toi linkissä oleva Samsung SyncMaster 930BF 19":n 4ms:n LCD-näyttö.
Aiemmin oli laadukas 19" putkinäyttö (Sony Trinitron CPD-E400E)
ja tämän Samsungin näyttö on yhtä hyvä.

Ainoa miinus on kapea katselukulma pystysuunnassa, mutta se korjaantuu kun laittaa
näytön jalustan alle kirjoja tai sahaa tuolin jalat lyhyemmiksi.

http://www.techspot.com/reviews/hardware/samsung_930bf-lcd/
Lordjupu
Suspended due to non-functional email address
_
12. helmikuuta 2006 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen tuossa mainittua 930BF mallia, ainakin hyvät arvostelut saanut, ja sellasen ainakin itse tuossa kesällä ajattelin hommata, ellei jotain parempia pelikäyttöön löydy... (hinnaltaan)

ASUS A8N-E , FORTRON 350w , 120GB , 2x 512MB , AMD A64 3200+ [VENICE] , c3d X800 GTO , WIN XP PRO , DVD +-RW 16X
rafsanta
Senior Member
_
12. helmikuuta 2006 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos oot omasta mielestäs 'kultasilmä' niin toi 930bf, jos taas et niin toi halvempi crystal brite on varmaan tosi hyvä paneeli kanssa. se va902 ei ole huono myöskään, mutta en kuitenkaan ottas sitä; olen kuullut paljon negatiivista palutetta siitä semmosilta joilla on ehkä ns 'hopeasilmä'.
hämmennän soppaa, ja toivon että vilkaset myös samsungin 940B:n; ollu mulla todella hyvä paneeli ja mitään pettymyksiä ei ole tullut vastaan, mutta sen sijaan positiivisia yllätyksiä kyllä.

Abit NF7-S v2.0, AXP 3000+(kerroinlukoton), 2*512Mb Samsung UCCC(dual ddr460 1T), 6800(16/6 128Mb), Samsung 940B
3dMark05 *5379*, MuroPi 1M *40sek* ---- jäähtyy: Thermalright SI-97, Zalman VF700-Cu
rytes
Member
_
10. maaliskuuta 2006 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kävi näin että budjetti romahti ikävästi, ja valinta täytyy tehdä +-300e näytöistä..
Ehdotuksia,muita kuin tuo va902?

Acer AL1914ms 8ms 19",Samsung SyncMaster 913N 19"..

Olisiko nuista näytöiksi, juuri tässä nokan edessä tuollainen kaverin Acer AL1914ms ja näin yhtäkkiä silmäiltynä ihan jees peli..mutta ei pääse oikei vertailemaan että olisiko jokin muu parempi vaihtoehto samaan hintaan..kommentteja kaivataan!
Mainos
_
__

_
puppe_b
Senior Member
_
10. maaliskuuta 2006 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta Samsung SyncMaster 930BF näytöstä vielä yksi kysymys: Tuossa on pari kuvaa Doom3 pelistä 930BF näytöllä ( http://www.techspot.com/reviews/hardware/samsung_930bf-lcd/4.shtml ja http://www.techspot.com/reviews/hardware/samsung_930bf-lcd/5.shtml ) , musta näyttää kovin harmaalta verrattuna kuvaputkinäytön kuvaan. Johtuuko tämä vain asetuksista tai huonolaatuisista screenshoteista? Vai onko tft näyttöjen musta sävy vielä kuvaputkesta jäljessä?

Toisaalta tässä ( http://www.techspot.com/reviews/hardware/samsung_930bf-lcd/1.shtml ) musta näyttää mustalta.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > 19 tft, 300-400e, crystal brite?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy