User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 18:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > rev connect
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Rev connect
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hanninen
Newbie
_
19. helmikuuta 2006 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä saan ladattuu Rev Connectin, oon yrittäny googlettaa mut en oo löytäny.
Senior Member

10 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2006 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.revconnect.com

PS. Aika huonosti oot googlettanu ;-)
Senior Member
_
19. helmikuuta 2006 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vai ollaanko sitä googlettu ollenkaan....
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=rev+connect&btnG=Hae&meta=

TheEki
Junior Member
_
20. helmikuuta 2006 @ 15:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannata ladata. RevConnectin huomaa helposti ja saat jokaiselta suomihubilta vain bannia, eikä koko revconnectista ole mitään hyötyä alle 4 megan liittymissä.
Senior Member
_
20. helmikuuta 2006 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
eikä koko revconnectista ole mitään hyötyä alle 4 megan liittymissä.
Onko näin? Kyllä minusta kahden, jopa yhden megan liittymällä saa nopeudet maksimiin helpommin revconnectilla kuin alkuperäisellä DC:llä.

puuttis
Member

1 tuotearvio
_
22. helmikuuta 2006 @ 08:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla on 512 nettiliittymä ja mä ainaki olen huomannut että revconnectilla saa nopeammin ladattua ku se ottaa yhtäaikaa monelta samaa tiedostoa.miksi olette mieltä ettei siitä ole alle 4megan liittymissä hyötyä.sanokaas joitain hyviä syitä miksi se pitäisi vaihtaa siihen oikeaan dc++:aan
Senior Member

10 tuotearviota
_
22. helmikuuta 2006 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
RevConnectin huomaa helposti ja saat jokaiselta suomihubilta vain bannia
Itse asiassa uusimpia RevConnecteja ei huomata. Eikä niitä ole vähään aikaankaan huomattu helposti, vaan tarvittu jotain konffattuja OP clienttejä.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
22. helmikuuta 2006 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja itseasiassa ollaan jo pitkään oltu menossa siihen suuntaan, että hubit alkavat sallia RevConnectia, toiset jopa pakottavat sen käyttöön. Edellinen taas johtuu siitä, että nopeat liittymät ovat yleistyneet niin paljon, että olisi typerää olla käyttämättä liittymien koko potentiaalia hyödyksi vain siksi että slotteja olisi ylimäärin vapaana.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > rev connect

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy