User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 00:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > miten saisin divx:in toimimaan vanhassa pleikassa ilman modia?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saisin Divx:in toimimaan vanhassa pleikassa ilman modia?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tontsa92
Suspended due to non-functional email address
_
19. helmikuuta 2006 @ 07:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mitenköhän mahtaisi saada divx-formaatin leffat pyörimään vanhassa PS 2:ssa ilman mod-piiriä?

Ja muuten olen sitä mieltä että Karthago on tuhottava.
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2006 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.ps2reality.net/users/opeh/150/booting.html

Näyttäs onnistuvan swap magic levyillä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2006 @ 08:41

Tontsa92
_
19. helmikuuta 2006 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten voin vaihtaa levyn painamatta eject nappulaa?

Senior Member

3 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2006 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
slide cardilla jonka saat kun ostat sen swap magic levyn yhteydessä tai teet sen itse.

http://cryptbreaker.atspace.com/cog-knife.jpg
Tontsa92
_
19. helmikuuta 2006 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta ilmaiseksi tämä ei onnistu, kun joutuu kuitenkin ostamaan slide cardin, vai?

Senior Member

3 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2006 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Slide cardia ei tarvi välttämättä ostaa vaan sen voi tehdä. Swap magic levyt pitää ostaa. Kopiot niistä ei toimi ilman mod-piiriä ja jos on mod-piiri niin mitä enää swap levyllä olis virkaa.
Tontsa92
_
19. helmikuuta 2006 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten sellaisen tekeminen sitten onnistuisi? Tarvittaisiinko siinä vähän parempaa osaamista kuin 13-vuotiaalla koulupojalla on?

Senior Member

3 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2006 @ 16:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No tuohonhan laitoin linkin jossa sen kuva on ja sen kun zoomaa 200% tulostuksen yhteydessä niin sen voi leikata muotiksi minkä mukaan muovikortista leikkaa. Ei sen tekeminen kuitenkaan ole mitenkään järkevää koska sen saa swap magic paketissa jonka joutuisit kuitenkin ostamaan.

http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=29

Slide tool ja slide card hakusanalla googlella löytyy myös videopätkiä sen käytöstä

BTW: Tuon ps2reality mediaplayerin toimivuudesta tuolla swap magic discillä ei ole mulla varmaa tietoa. Vain se mitä itse olen netistä lukenut. Suosittelen modin asentamista käytön helppouden vuoksi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2006 @ 16:07

Senior Member
_
19. helmikuuta 2006 @ 17:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tuon ps2reality mediaplayerin toimivuudesta tuolla swap magic discillä ei ole mulla varmaa tietoa.
Kyllä tuo toimii Swap Magic levyillä, mutta aika rasittavaa hommaa tuo on vaihdella levyä.

Tällainenkin vaihtoehto on, mutta se ei ole ilmainen:

http://ps2emu.dcemu.co.uk/maxevo.shtml

Muita vaihtoehtoja divx tiedostojen pyörittämiseen ilma mod-piiriä ei taida PS2lle olla.

:.Phantomenium.:
Senior Member

3 tuotearviota
_
19. helmikuuta 2006 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikä ainakaan ilmaista konstia ole olemassa.
xmedia666
Senior Member
_
19. helmikuuta 2006 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Flip top cover" käy "slide cardia" paljon kätevämmin swap magic levyille, helpompi ja nopeampikin käyttää. Suositeltava koska on aika halpakin.

Saatavilla http://www.polarpanda.com

: 5300 Xpress music

: 160gt kovo, SmartXX LT OPX V2 modpiiri, Hitachi-lg dvd-asema

: v7, Flip top cover + swap magic v3.6
Maniche
_
21. helmikuuta 2006 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. helmikuuta 2006 @ 07:35

zapnic
Member
_
23. helmikuuta 2006 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hassu juttu että kysytään aina uudestaan uudestaan samoja juttuja

eli sms mediaplayer on päivitetty 1.6

ja http://www.daveandzoe.plus.com/sms/HTML/en/index.html

gowabunga!!!!!
vegavega
Newbie
_
30. toukokuuta 2006 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
polta uudella nerolla. sieltä luo oma dvd videosi, niin voi polttaa divxiä dvd:lle ja ps2 toistaa ne
Member
_
14. elokuuta 2006 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitäisi toimia divx leffat action replay maxin media playerillä.
Member
_
15. elokuuta 2006 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hyvin on leffat toiminu v7 paksus ps2, ilman mitää "apuvoimia" ;) melkee kaik o ollu divx.
Member
_
25. elokuuta 2006 @ 04:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis, auttaako PS2 Reality Player toistamaan cd:lle tai myös dvd:lle suoraan datalevynä poltetut DivX-muotoiset videotiedostot?
Senior Member

3 tuotearviota
_
25. elokuuta 2006 @ 04:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. Modin avulla ainakin.
Member
_
26. elokuuta 2006 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Entäs tekstityspuoli? Näkyykö ne, jos polttaa samaan kansioon sekä videon, että tekstit? (Esim: Dark Matter.avi sekä Dark Matter.sub
Senior Member

3 tuotearviota
_
27. elokuuta 2006 @ 06:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näkyy tekstit. Siellä oli muistaakseni jopa valikossa mahdollisuus valita tekstit. Mutta suoraankin ne näkyy.
Member
_
29. elokuuta 2006 @ 07:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, hienoa. Uskomatonta, että Playstation kakkosta voi hyödyntää jopa näilläkin osa-alueilla, ja jopa ilman mod-piiriä. Sain nimittäin testattua, että Swap Magicin avulla pystyn kaikki nää ohjelmat bootattua. Kokeilin kuunnella mp3-kappaleitani tämän PS2 Reality-ohjelman avulla. Ainut huono puoli on vain, että pitää bootata ja bootata, ennen kuin kaikki toimii.

Senior Member

3 tuotearviota
_
29. elokuuta 2006 @ 08:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo se reality mediaplayer on vähän kranttu polton onnistumiselle. Tai itse pleikka on kranttu. Tuosta swapista ei minulla ollut varmaa tietoa toimiiko mutta nytpä on.
Member
_
1. syyskuuta 2006 @ 07:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
mediaplayer on vähän kranttu polton onnistumiselle. Tai itse pleikka on kranttu.

Millä perusteella näin päättelet? Minun pleikkarissa ei ainakaan ole mitään vikaa taikka että olisin polttanut sen väärin. Kaikki tosiaankin toimii niinkuin pitääkin. =) Netistä löytyi ihan tarkat ohjeet, miten ps2 Reality Player-paketin sisällä olevista tiedostoista saa askarreltua ps2-boottilevy.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. syyskuuta 2006 @ 07:43

Senior Member

3 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2006 @ 08:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
muutmat elokuvat pätkii tai ei käynnisty ollenkaan. Monen kopion jälkeen on saatu toimiva kopio. DVD:lle poltetut useamman elokuvan levyt on kaikkein pahimpia.
Mainos
_
__

_
ugu
Junior Member
_
19. helmikuuta 2007 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ps2 slimmi ja swappi levyjä.ja oon polttanu reality playerin mut en saa sillä mitää tehtyy? miten niitten divx:ien ja mp3 kattelut\kuuntelut tapahtuu?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > miten saisin divx:in toimimaan vanhassa pleikassa ilman modia?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy