User Käyttäjä Salasana  

torstai 24.7.2025 / 01:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 verkko pelaaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BF2 verkko pelaaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Newbie
_
21. helmikuuta 2006 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietäsköhän kukaan miks ku pelaan battlefield 2 ni aina ku oon pelannu karkesti jotain tunnin verran ni peli kaatuu joko jumittaa kokonaan tai sit heittää ruudun siniseks eikä lähe mihkään ku pitää kone samuttaa ja sit taas toimii jonkun aikaa viruksia ei pitäs olla ainakaan ohjelmien mukaan!!!! ;) ja muuten kone toimii ihan normaalisti?! ;=)
Senior Member

1 tuotearvio
_
21. helmikuuta 2006 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tsekkaa lämmöt ekana, ja minkähanlaisia nikaleita löytyy kotelon sisältä?

Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.

Bertrand Russell
Newbie
_
21. helmikuuta 2006 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli lämmöt oli tänään ku tilttas ni jotain 46 astetta ja näyttö hässäkät on radeon9600pro family jossa omega driverit ;) ja oon kyl päivittäny sitä!!!
ja niistä muista tiedoista en oo ihan varma mistä ne saa mut tässä on jotain AMD athlon (tm)xp2700+ 2.16 ghz
Staff Member

32 tuotearviota
_
21. helmikuuta 2006 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimmat näytönohjaimen, piirisarjan ja äänikortin ajurit asennettu?
Newbie
_
21. helmikuuta 2006 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos ne asentuu ku päivittää ni sitten ne on muuten en oo kyl ihan varma!!??
Senior Member
_
22. helmikuuta 2006 @ 03:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tätä aihetta ollaan käsitelty jo muutamassakin ketjussa, joten laitan linkin http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/297060
Nämä ohjeet ovat auttaneet useammanlaisiinkin onkelmiin joten kannattaa käydä ne läpi ja kokeilla.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Newbie
_
22. helmikuuta 2006 @ 06:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo olin jo aikaisemmin lukenu ja kokeillu joitain noista jutuista mut hankailen täs lisää ja kokeilen saisko pelata pitempään kun tunnin!!!!! kiitoksia ja palataan ;)
Newbie
_
22. helmikuuta 2006 @ 06:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli putsasin koneen tuolla mekanikko jutulla ja laitoin sen came xb:n koneelle ja sain pelata kokonaiset 10 min ;)pingit on kyl aika korkeita jotain luokkaa 300 ku pelaan niillä bf2 omilla servuilla vai mitä ne nyt on?!ja lämmöt oli 56astetta
samsung12
Newbie
_
24. helmikuuta 2006 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla tekee välillä ihan samaa.. siis tota et kaatuu koko homma.. mut mä sain sen korjattua.. näytönohjain piti päivittää.
Senior Member

1 tuotearvio
_
24. helmikuuta 2006 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän näytönohjain sulla mahtaa olla? Jos et tiedä niin mene: Käynnistä-->Ohjauspaneeli-->Järjestelmä-->Laitteisto-->Laitehallinta-->Klikkaa näyttösovittimet kohtaa niin näet näyttiksesi mallin.. Voidaan sit neuvoa mistä saat ja miten asennat uusimmat ajurit.

Paljon vanhaa romurautaa.
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo niin miula on kaks näytön ohjainta en tiiä miks ja et tuliko se siitä ku otin ne omega driverit eli RADEON 9600PRO family (microsoft corporation)RADEON 9600PRO SEC family (microsoft corporation)ja oon kyl päivittäny niitä mut niistä ajureista en tiiä!!!?? ;)
samsung12
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mulla on joku radeon x600/x550 series..
samsung12
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis ATI:in
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo siis ati-.radeonit ne on!! no täs on muita tietoja koneesta eli

suojaukset:f-securen antivirus 5.40,back web6.30,distributed
firewall5.50,management agent 5.00

käyttöjärjestelmä:windows xp home edition

muisti:ddr 333 166mhz ja ram 512mt

suoritin: amd athlon (tm)xp 2700+

versio: x86 family 6 model 8 stripping 1
nopeus:2163mhz
et sellasia osia löytyy täst koneesta pitäskö pyöriä??!
ja koneen tietojen mukaan ainakin directx 9.0c on asennettuna
tää tiltaaminen tapahtuu myös yksin pelissä
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. helmikuuta 2006 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
joo niin miula on kaks näytön ohjainta en tiiä miks ja et tuliko se siitä ku otin ne omega driverit eli RADEON 9600PRO family (microsoft corporation)RADEON 9600PRO SEC family (microsoft corporation)ja oon kyl päivittäny niitä mut niistä ajureista en tiiä!!!?? ;)
Ei sulla nyt varmaan sentään kahta näytönohjainta ole. Kokeileppas piruuttasi asentaa ajurit vielä uudelleen. Eli poistat entiset ajurit kokonaan, käynnistät koneen uudelleen, asennat uudet ajurit, käynnistät taas, sitten teet resoluution säädön ja that's it.

samsung12
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mistäs minä löydän uudet ajurit.?????? katoin ati:n sivuilta ni ei oikein löytyny.. tai sit mä en osaa ehtiä. ;)
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
25. helmikuuta 2006 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samsung12
ATIN sivuilla ylhäällä on DRIVERS and SOFTWARE. Sieltä löytyy ajurit. Riippuu mikä on käyttiksenä, niin sen mukaan valitset.
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt on haettu atin sivuilta uudet ajurit ja yksin pelissä ainakin sain pelata IHAN KOKO ERÄN :)katotaan miten käy verkossa http://www.omegadrivers.net/ati/win2k_xp.php
samsung12
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no minäpä yritän etsiskellä..
Newbie
_
26. helmikuuta 2006 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mikäköhän nyt on pelata saa kyl mut aina kun erä loppuu ni potkasee tietokoneen työpöydälle eise se oo heleppoo tälleekään perskeles!!!??? ;)

eli toimen piteet mitä oon tehny hakenu RADEON 9600 Series (Omega 3.8.221)
putsannu koneen regmech 5.0
adwarella ja easycleaner

ja laittanu camexp:N

muuttanu agp:N 4x (ku oli8x) ottanu pois vpu recover

ottanu käyttäjätilin pois ja näytönsäästäjät (jossain niin neuvottiin tekemään)

jos joku tietäs mitä vois viel tehä?! ja jos muistaa missä ois ollu opas koneen tehon nostamiseen kotikonstein oli jossain näillä sivuilla mut ku en enää löydä??!! ;)

KIITOS
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. helmikuuta 2006 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
jos joku tietäs mitä vois viel tehä?! ja jos muistaa missä ois ollu opas koneen tehon nostamiseen kotikonstein oli jossain näillä sivuilla mut ku en enää löydä??!! ;)
Jos nyt meinaat kellottamista, niin minä en ainakaan suosittele. Mikäli peli ei toimi nykyisinkään niin tuskinpa tuo kellottelu siihen auttaa.

Newbie
_
26. helmikuuta 2006 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli oon niin tuore tapaus kone rintamalla et kellottamaan en kyl uskalla viel ruveta!! ;)
mut tätä tarkotin
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/282435

mitäköhän viel keksis!!??
Newbie
_
27. helmikuuta 2006 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä on se 3d mark ja mitä sil voi tehdä?!
Senior Member

1 tuotearvio
_
27. helmikuuta 2006 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mikä on se 3d mark ja mitä sil voi tehdä?!
3DMark on ohjelma jolla voi mitata suorituskykyä raskaissa sovelluksissa (lue:pelit). Ajat testin läpi, ruudulla näkyy kokoajan framejen määrä jne.. Testin lopuksi ohjelma antaa pisteesi. 3DMarkin demo versiossa et voi kun ajaa tuon testin ja pyörittää demoa.

Mainos
_
__

_
Newbie
_
28. helmikuuta 2006 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli oon täs tuuminu ja kyselly ni taitaapi vika olla tos muistin määrässä et käyn ostaa yhen kamman 512mt lisää ja katellaan sit lisää

PALATAAN
JA KIITOKSIA ;)

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 verkko pelaaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy