User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 18:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > kazaa lite k++
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kazaa lite k++
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
finnboy
Suspended due to non-functional email address
_
22. helmikuuta 2006 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku kertoa mulle ystävällisesti mistä sais tän hakuohjelman koneelle niin, että se toimisi? olen yrittänyt löytää sen, mutta en ole saanut sitä mistään. Paitsi yhden version kaverilta, mutta se ei toimi. Joten voisko jóku ystävällisesti auttaa mua.
Senior Member
_
22. helmikuuta 2006 @ 13:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Googlella löytyy, mutta älä nyt vaan mene mitään Kazaata asentamaan. Tuolta löytyy paljon parenmpia vaihtoehtoja (esim. DC++, eMule, torrent clienttejä,ym...):http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/p2p_ohjelmat/p2p_ohjelmat/index.cfm

acido
_
22. helmikuuta 2006 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhdyn edelliseen. Ei Kazaata enää kenellekään. Se on varmasti kaikkein pa**oin p2p softa/ympäristö. Alahan kruisailemaan torrent-maailmassa. Se avaa waretaivaan ja apuohjelmia tuolta LcD:n linkinstä. ABC ja µtorrent niitä selkeimpiä sovelluksia..

When the going gets weird, the weird turn pro..
finnboy
_
23. helmikuuta 2006 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no voitteko kerto mulle DC++ ohjelmasta koska olen vähän tumpelo näiden asioiden kanssa
AfterDawn Addict
_
23. helmikuuta 2006 @ 10:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

| P5W DH Deluxe | E6400 @3.0Ghz | 4GB DDR2 @ 750mhz | GF 8800GT 512MB | Vista Ultimate x64 |
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
23. helmikuuta 2006 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > kazaa lite k++

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy