User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 09:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messengeristä taas
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
messengeristä taas
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
VelJoonas
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Veljet (ja siskot)nyt on taas jotain vialla en pääse messeen olenkaan ,enkä hotmailiin , kaikki muut toimiin ja pysyy netissä olen rassaillut puhelinjohtojen kassa ja joskus aivan kun sattumalta on tärpännyt ja pääsyt molempiin , mutta nyt ei mikään auta , voiskohan se on modemin vika mulla on D-Link:n DSL-302G ja auttaiskohan uuden osto ...........

one for all , all for one
VelJoonas
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edelliseen vielä jatkoa joka tuli ileen vasta myöhemmin , siinä samall kun loppuu hotmail ja meesen niin ei myöskään lähde liikeelle liiteet sähköpostissa ilman liitettä menee kun tyhjää vaan .......apua odottaa Kiitos siitä

Senior Member

5 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2006 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Edelliseen vielä jatkoa joka tuli ileen vasta myöhemmin , siinä samall kun loppuu hotmail ja meesen niin ei myöskään lähde liikeelle liiteet sähköpostissa ilman liitettä menee kun tyhjää vaan .......apua odottaa Kiitos siitä.

Et viittis suomentaa vähän paremmin..

AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64

Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb
Senior Member

10 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2006 @ 08:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu voisit vähän edes selittää suomeksi mitä nyt siis on tekeillä ja mitä ei? En ymmärtänyt ensimmäistä lausettä pidemmälle. Eli kirjakieltä, kiitos!
tunari
Suspended due to non-functional email address
_
25. helmikuuta 2006 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuleeko ruutuun minkäänlaista "..ei saada yhteyttä" tai "palvelu tilapäisesti pois käytöstä"-ilmoitusta ?
VelJoonas
Newbie
_
25. helmikuuta 2006 @ 18:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KIITOS mielenkiinnosta ja ensiksi pyydän anteekeesi suomenkieltäni tässä tietokoneasiassa 35 vuotta Austaraliassa näkyy jo vaikkuttava ja jopa negatiivisesti , minulla on samoja vaikeuksia "suomenkielisten" tämän alan ammattiasnojen kanssa ...........
no , se on siis sillai että kone toimii aivan hyvin menee ja pysyy netissä pystyn lukemaan lehdet ja lähettämään sähköpostit , mutta kun liitän mukaan joko videon pätkän tai kuvan niin se ei mene mihinkään ja tulee ilmoitus että ei saada yhteyttä "nettitoimittajaani" siis minun tapauksessa ozemail.com.au.....samaan aikaan olen pois myös migrosoft messengeristä eikä myöskään pääse hotmail sivuille kirjottautumaan sisään , tuölee vikailoitus ja numero 80072ee7 ,siis sen sivuston linja on "suljettu" ?

Senior Member

5 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2006 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko laskenut palomuuristasi messengerin?

AMD FX-8320, AM3+, 3.5GHz, 8-core | Kingston HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz | Samsung F3 500GB | Asus M5A97 EVO R2.0, AM3+, AMD 970, DDR3, ATX | AMD Radeon HD 7750 | XFX 450W | Windows 7 Ultimate 64

Acer TM5520 Vista
Acer 7736ZG Windows 7
Samsung Note 4G
XBOX360 Elite 120Gb
Senior Member

26 tuotearviota
_
26. helmikuuta 2006 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eihän sun suomenkielessä ole mitään vikaa, mutta ihmettelen vaan kun et osaa englantia kunnolla vaikka olet ollut australiassa 35 vuotta. eli ei migrosoft vaan microsoft.
VelJoonas
Newbie
_
26. helmikuuta 2006 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos asiallisille ystäville , koitan pärjätä itsxeni ja paksuine sormineni , lupaan puhdistaa lasini ja puhtaallaa mielellä luulin olevani jossain muullalla kuin kielikurrssin nettisivulla . xXx on SUN:kin parasta opetella suomenkieltä tuo sana taroittaa meillä sitä mitä on taivaallaa ja REILUSTI ............kiitos siis asiallisille vastauksille .........
olen poistanut palomuurin kokonaan väliaikaisesti ja sekään ei ole auttanut , luulen menevämi "modemikauppaan" tänään ........piste

Senior Member

26 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2006 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
veljoonas: olen pahoillani jos pahoitin mielesi, ja vielä ilman suurempia perusteita. jos sanot että olet ollut 35 vuotta australiassa niin uskon sinua. pahoittelen ja toivon ettei jäisi mitään kaunaa.
VelJoonas
Newbie
_
27. helmikuuta 2006 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No worries I'll be OK

Senior Member

10 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2006 @ 08:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vinkiksi että älä ikinä sammuta sitä palomuuria! Itse asensin windowssia ja kone oli netissä, kesti 10 sekuntia ennen kuin ensimmäiset viirukset laskeutuivat koneelle, sitten minuutin päästä windows ei enää käynnistynyt. Tämä siis pari vuotta sitten kun en viellä tajunnut ottaa sitä RJ45 irti koneesta kunnes palomuuri on asennettu.
Senior Member

4 tuotearviota
_
27. helmikuuta 2006 @ 08:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Messenger nyt kusee vähintään 3:na päivänä viikossa :D
Ja Hotmail ja messenger on yhteyksissä toisiinsa.

Acer Aspire 3022WLMi.
Epox 8K3A+ / AMD Athlon 2000+ / 768 MB DDR.
Junior Member
_
27. helmikuuta 2006 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
messengerissä on kyllä välillä vikaa
Mainos
_
__

_
Sementti
Suspended due to non-functional email address
_
27. helmikuuta 2006 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pyhimys on kyllä harvinaisen oikeassa. Vähän väliä jotain ongelmaa!
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > messengeristä taas

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy