User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 23.7.2025 / 19:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:sourcen fps
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS:Sourcen fps
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Timbe91
Member
_
25. helmikuuta 2006 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli minulla on seuraavanlainen ongelma: ostin Samsung Syncmaster 913N litteän näytön vanhan putkinäytön tilalle ja kun pelaan cs:sourcea niin fps on suunnilleen 10-25 ja peli lagaa aika lailla,putkinäytöllä peli ei lagannut yhtään ja fps oli varmaan 35-50 :\

Koneeni:
-Intel Celeron 2,6 Ghz
-1024 mt ram ddr 300
-Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256 mt Catalyst 6.2
-Laajakaista 512/512
Staff Member

32 tuotearviota
_
25. helmikuuta 2006 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
V-sync pois päältä?
Timbe91
Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 04:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu,V-sync on pois päältä mutta edelleen lagaa!
Muggut
Junior Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 05:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitenkäs tää HDR, onko se pois päältä? mulla se ainakin on nyt pois päältä koska lagas liikaa.

Muggut
Junior Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 05:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja jälleen kerran suosittelen: http://www.csfi.net/bbs/viewtopic.php?t=9946&sid=261c5c21bfef29ce... pistin noi mun sonta läppärille niin css:sta tuli pelattava.
Läppärissä esim: 9000 Radeon.

Timbe91
Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
HDR on poissa päältä,pitää yrittää nyt tota Muggutin juttua.
Muggut oisko sulla screenshotteja noista graffoista? :D
Senior Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelin options -> sound -asetuksista äänet mediumille tai lowille. Sitten sieltä pelin options-> video -> advanced -asetuksista vaan kaikkia pienemmälle.

siitä kai se lähtee.
Timbe91
Member
_
26. helmikuuta 2006 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu oon kyllä yrittänyt,mutta vaikka kaikki olisi low:lla niin silti pätkii,muut pelit toimivat kyllä ihan hyvin,sinänsä vähän omituista.
Oon yrittänyt asentaa CS:Sourcee uudelleen,mutta sekään ei auta.
Pelaan yleensä suomalaisilla servuilla,ja vaikka pingi olisi 5 niin silti fps on kokoajan joku 15.
Raaste
Junior Member
_
27. helmikuuta 2006 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa tarkistaa kaikki virukset ja muut haittaohjelmat. Kaverin koneella oli kaikenlaisia pöpöjä, jotka sai kaikki pelit lagaamaan.

AMD64 3800+|7800GT|1024Mb DDR400|Samsung 940B|Logitech: Z-3
Mainos
_
__

_
Timbe91
Member
_
1. maaliskuuta 2006 @ 10:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkastettu on, ei ole viiruksia,muutama haittaohjelma saattaa olla jotka eivät kuitenkaan ole haitallisia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs:sourcen fps

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy