User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 21:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > kuinka torrent luodaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuinka torrent luodaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DecaFlame
Suspended due to non-functional email address
_
6. maaliskuuta 2006 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on oma tekemäni video, jonka haluaisin laittaa nettiin jakoon, jotta myös siitä olisi myös muille iloa. Olen ymmärtänyt, että helpoin/paras tapa tehdä se on tehdä siitä torrentti. En ole kuitenkaan koskaan käyttänyt torrentteja, joten minulla ei ole hajuakaan siitä, miten se tehdään.

Haluaisinkin seikkaperäiset (lue: rautalangasta väännetyt) ohjeet, miten minun tulee menetellä. Tarvitsenko esim. omaa kotisivutilaa? Vai mihin n. 500 megatavun tiedosto laitetaan?
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
6. maaliskuuta 2006 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Et tarvitse periaatteessa muuta kuin tunnukset trackeriin, ja jonkun bittorrent ohjelman (esim. bitcomet). Tuossa bitcometissa on suomenkieliset valikot, niin sen kanssa on aloittelijallakin helppo. Sitten sinun pitää liittyä johonkin trackeriin, että pääset uploadaamaan torrenttisi, esim. thepiratebay.org:iin. Trackeri-listaan lisäät sitten sivusi trackerin, kuvassa piratebayn tracker:

Tämän jälkeen voit uploadata torrentin sivustolle. Sinun pitää koko ajan itse jakaa tiedostoa, jolloin muut saavat imutettua sitä sinulta, eli avaat vaan luodun torrentin bitcometilla. Kun muilla tulee lataus valmiiksi, he siirtyvät myös jakamaan samaa tiedostoa. Useimmat kyllä poistaa kaikki valmiit tiedostot listasta, eli vain pieni määrä lataajista jää jakamaan. Pahoittelen vaikeaa suomenkieltäni, tänään ei tunnu onnistuvan kovinkaan hyvin :p
DecaFlame
Suspended due to non-functional email address
_
7. maaliskuuta 2006 @ 06:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hienoa, kiitos!
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > kuinka torrent luodaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy