User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 01:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > hidasta...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
hidasta...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AnAzUk
Suspended due to non-functional email address
_
8. maaliskuuta 2006 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei mulla on pikku probleema ku mulla on 512/512 laajakaista niin se ottaa niin pirun hitaasti kaikilla ohjelmilla mitä oon testannu nii ja asun lähellä ouluu nii voisko joku sannoo hyvän dc++ clientin ku mun testaamat on niin p**koja.... kiitos jo etu käteen.
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. maaliskuuta 2006 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
perus DC++ versio on paras.
hitaus ei johdu ohjelmasta.
nettisi nopeuson 512/512 eli noin 50kt/s sissään ja ulos.
dc:llä kun lataa niin lataat joltakin ihan oikealta ihmiseltä ja hänellä luultavasti ei ole paljoaa sinua nopeampaa netti yhteyttä ja jakaa varmaankin muutamalle henkilölle samaan aikaan, joten nopeus sinulle olisi maksimissaan noin. 20kt/s ja ottaen huomioon että tämä toinen henkilö voi sijaita esim yhdysvalloissa niin hän ei voi lähettää sinulle lähellekkään maksimi nopeutta, joten nopeus laskee entisestään.
AnAzUk
Suspended due to non-functional email address
_
8. maaliskuuta 2006 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin mutta kun mulla lataa vain 1kt:s tai maksimisaan 20kt tai 10kt..

moro moro
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. maaliskuuta 2006 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no voi myös olla NAT ongelma.
minkä palomuuri? tiedätkö onko NAT käytössä?
käynnistä --> suorita cmd
ipconfig
http://www.myip.dk/
antaako noi eri ip:t?
morbir
Senior Member
_
8. maaliskuuta 2006 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voi olla myös siitäki kiinni että jos sun lähetyskaista on tukossa ni se tukehduttaa heti downloadkaistan.

Hae netlimiter niminen ohjelma ja rajota sillä upload kaistas vaikka tonne 40 kB/s, vois auttaa.

maksiminopeus 512 yhteydelle on 64 kB/S
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. maaliskuuta 2006 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäköisesti henkilöt joilta yrität ladata vaan rajoittelevat kaistaansa tai sitten olet oikeasti hubilla jossa porukka on jostain vinkuintiasta ;) Varsinkin jos olet ollut jollain hubilla missä jakoraja on 0Gb niin eipä yllätä..

Paljon vanhaa romurautaa.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > hidasta...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy