User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 20:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 ei toimi kovo???
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2 ei toimi kovo???
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
karvi
Newbie
_
10. maaliskuuta 2006 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ps2 slim malli johon on laitettu swap magic ja minulla on poltettu versio usbAdvance:sta ps2:een ja se ohjelma tietokoneeseen millä voi laittaa pelit sinne kovolle.
Kova levynä toimii Lacie:n ulkoinen 250GB kovo.
http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10468

Saan formatoitua ja laitettua pelit sillä ohjelmalla kivutta kovolle ja usbAdvancekin käynnistyy ihan normaalisti ps2:ssa ,mutta se ei tunnista kovoa.

Olisi kiva tietää toimiiko kyseinen kovo edes ps2:ssa ettei turhaan räpellä sen kanssa...

Ja jos kovo toimii pleikassa ni ois kiva saada ohjeita =)

Kiitoksia etukäteen jo kaikille vastaajille!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. maaliskuuta 2006 @ 13:57

TommiR
Member

2 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2006 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luskelin muistaakseni Modpiiri.com:n foorumilta että lacien kovot ei toimi USBextremen kanssa. En oo ihan 100 varma asiasta, mutta tsekkaa sieltä.
karvi
Newbie
_
10. maaliskuuta 2006 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu pitää käydä kattomassa!
onko mitään vaihtoehtoista ilmaista/halpaa ohjelmaa millä sais toimimaan ton mun kovon? Ja vielä ku sais toimimaan mp3:set ni ois täydellinen!
TommiR
Member

2 tuotearviota
_
11. maaliskuuta 2006 @ 10:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmmm. Se taisikin olla niin että PS2:n ei ole yhteensopiva Lacien kovojen kanssa.
Senior Member

3 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2006 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kokeilin tuolla matrix infinityn ohjelmalla kans kovoa liittää slimmiin mutta eipä tunnista slimmi kovoa. Itsellänikin kiinnostaa miten nuo slimmit saa USB kovon tunnistamaan. Mulla on kovona buffalon USB. Pitääköhän tuo kovo ensin formatoida johonkin tiettyyn formaattiin. Vaikka sitäkin olet näköjään jo kokeillut.
Mainos
_
__

_
karvi
Newbie
_
12. maaliskuuta 2006 @ 11:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo olen formatoinut ja laittanut pelit usbextremellä mut ei vaa tunnista...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 ei toimi kovo???

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy