User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.7.2025 / 19:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ongelmia avast torjunnan kanssa!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelmia avast torjunnan kanssa!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
terhi4100
Member
_
12. maaliskuuta 2006 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oisko tietoo mikä voi olla vikana täs mun konees kun toi avastin virustorjunta ei tällä koneella toimi ollenkaan,,ongelmana se, kun laittaa asennuksen jälkeen sen koodin mut SE EI KÄY IKINÄ,,mutta kyllä muille koneille sen pystyy asentaa..onko teillä samanlaisia ongelmia tullu esiin!?voitteko neuvoa!!??

jees
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
12. maaliskuuta 2006 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootko ostanut sen? tai rekistöröinyt sen?

Mulla ei ainakaan tullut ikinä tollaisia ongelmia kun käytin kyseistä ohjelmaa..

Jumissa 24/7
MikroMake
AfterDawn Addict
_
13. maaliskuuta 2006 @ 00:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kokeilla uudelleen asentamista uudella lisenssikoodilla.

avast! 4 Home Edition lataussivu:

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

avast! 4 Home Edition rekisteröintisivu:

http://www.avast.com/i_kat_207.php?lang=FIN

Kun saat rekisteröintiavaimen sähköpostiisi, klikkaa hiiren oikealla kellon vieressä olevaa sinistä palloa (a) ja valitse avautuvasta valikosta >Tietoa ohjelmasta ja klikkaa siellä >Rekisteröinti

Siellä laitat lisenssikoodin avautuvaan ikkunaan.
terhi4100
Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 09:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon tehny tollee mut kun sen koodin laittaa ni siihen jumahtaa, sen jälkee ei toimi!

jees
Jammy_X
Member

3 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2006 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihmeellistä mä en oo ainakaan kuullut että kellään olisi käynyt tollein. oletko kokeillut poistaa sen ja asentaa uudelleen?? onko sulla ollut aikasemmin tuota avastia?

Jumissa 24/7
terhi4100
Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon kokeillu monta kertaa mut sama vika aina!mikähä vois olla vikana..senhä pitäs kyl toimii ku se o ilmanen!

jees
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko naputellut ne lisenssi numerot vai copy & paste. Toisissa ohjelmissa ei toimi lisenssi kuin copy and paste toiminnolla.
terhi4100
Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lisenssin mie aina oon naputellu elikkä sen koodin mikä tulee sähköpostii mikä toi copy paste oikein ees on :)

jees

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2006 @ 15:57

Senior Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se on suomeksi kopioi ja liitä. Vedät hiirellä sen lisenssi numerosarjan siniseksi sieltä sähköpostista ja painat hiiren oikeaa ja kopioit sen ja sit meet avastiin sinne minne se numerosarja kuuluu ja painat taas oikeaa ja liitä se sinne.
terhi4100
Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
silleen oon muute tehny.!mut jumittaa sen koodin jälkee se avast, siin lukee vaa et tarkistetaan jotain tietoja mut se tarkistaa niitä 100päivää...oikeesti se pitäs aktivoituu heti!

jees
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja sulla on tietenkin ilmaisversio. Ei kai ole tullut vahingossa imuroitua maksullista versiota.
terhi4100
Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei! KAI:)

jees
Senior Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 16:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No poista Avast! ja hae se uudestaan.

Tee niin kuin MikroMake tossa jo kirjoitti muutama viesti sitten.
Mainos
_
__

_
terhi4100
Member
_
13. maaliskuuta 2006 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyl se vaa mulla oli home versio..

ja oon kokeillu aika monta kertaa poistaa ja asentaa uusiks,,mut ei ni ei...muilla kyllä onnistuu asennus...joku mättää ja pahasti!!!!tietäs vaa mikä

jees

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. maaliskuuta 2006 @ 16:43

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ongelmia avast torjunnan kanssa!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy