User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 16:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > pleikkarin laserin ohmi arvot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pleikkarin laserin ohmi arvot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hamar
Newbie
_
14. maaliskuuta 2006 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistaako kukaan paljonko on modatun pleikka 1 laserin paras ohmi arvo... ja sit myös tarviais tietää paljonko on pleikka 2 se arvo..????
Senior Member

3 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2006 @ 14:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei niihin tehdas ohmiarvoihin kannata kovin paljon tuijottaa. Jos ei lue kunnolla niin ps2 khs-400c laserin voi pudottaa huoletta 1000 ohmiin ja omassa vanhassa V3 mallissa pudotin lopussa 600 ohmiin ja kesti silloin ja toimii kai edelleen (myyty). Lähdössä ps2 laserit pyöriskelee 1200 - 1400 ohmin välillä riippuen mallista. V5 ylöspäin käytettävän hd7 laserin arvot taas on aina alle 1000 ohmia ja sitä harvemmin edes tarvii säätää. Se on muutenkin lujempi laser mutta herkkä likaantumaan avonaisuutensa vuoksi.

Nyrkkisääntö on että ei lasketa yli 20% alkuperäisestä arvosta mutta itse olen laskenut jopa puolet. Yksikkö saattaa kärytä kokonaan jos laskee arvoja liikaa.
hamar
Newbie
_
14. maaliskuuta 2006 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo ku pitäis säätä kaverin pleikkaa ku se ei vissii lukenu ku mustapohjasia levyjä. mut alkaa tuntua et se laser ois sökö kun sitä oon täs vähän säädelly.
Mainos
_
__

_
Senior Member

3 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2006 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika varmaan kaikista paksuista pleikoista alkaa lukupää olla jo tiensä päässä. Varsinkin reilummin pelatuista. Aina noita uskomattomia isältä pojalle lukupäitä sattuu mutta lukematon on se määrä mitä minäkin olen jo niitä vaihdellut V9 malleihinkin. Uusia lukupäitä vaan kun ei enää saa. Siksi suosittelen siirtymistä jo slimmi puolelle ps3 odotellessa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > pleikkarin laserin ohmi arvot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy