|
suoritinkäyttö 100%
|
|
|
samipekka
Newbie
|
14. maaliskuuta 2006 @ 14:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kone tuntuu tahmealta. Suoritinkäyttö 100%, 37 prosessia, joista lopetin muutaman, jonka jälkeen muistin varaus 232/1875. C-levyllä vajaa giga tyhjää, D:llä 5 gigaa vapaana.
Onko tuo suoritinkäyttö 100% ok, vai mellastaako koneellani joku? Aloitan nyt ajamaan jotain puhdistusohjelmia, mutta olisi kiva, jos joku viitsii vastata tähän.
SP.
|
|
dfwta
Senior Member
|
14. maaliskuuta 2006 @ 14:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No ei ole normaalia. Mikä prosessi se vie se ajan ? XP:ssä paina ctrl+alt+del ja processes. Sieltä näät. Laita prosessin nimi tänne niin katsotaan.
|
|
samipekka
Newbie
|
14. maaliskuuta 2006 @ 14:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moi ja kiitos vastauksestasi. Prosesseja on tosiaan 37, en saa niitä kopioitua tekstitiedostoksi... avguard.exe 17 828kt, svchost.exe 24 756kt ja firefox.exe 21 960kt ovat kärkikolmikko, loput selvästi pienempiä...
SP
|
|
shelby
Member
|
14. maaliskuuta 2006 @ 15:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ei noi prosessit paljon ole. Mulla menee 32 prosessia ja Foxi vie melkein 40 Megaa. Suoritinkäyttö pyörii vaan 3-5 prossassa. Kyllä sulla on muuta häikkää siellä. Tota avguard. exe:ä ei mulla näy. Liekkö örkki?
Mustang is best!!!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2006 @ 15:25
|
Senior Member
|
14. maaliskuuta 2006 @ 15:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Tota avguard. exe:ä ei mulla näy. Liekkö örkki?
Kuuluu AntiVir virustorjuntaan.
|
AfterDawn Addict
|
14. maaliskuuta 2006 @ 15:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Katotaas, mitä HjT sanoo, jos örkki aiheuttaisi tuon :)
Laita HjT-loki, ohjelman saat täältä -> http://koti.mbnet.fi/pattaya1/HijackThis.exe . Tallenna hakemistoon c:\hjt, käynnistä, klikkaa do a system scan and save a logfile ja lähetä loki tänne.
|
|
samipekka
Newbie
|
14. maaliskuuta 2006 @ 16:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
noniin, suoritin järjestelmän palauttamisen ja suorittimen käyttö putosi minimiin... onko tämä hyvä tapa toimia vai täytyykö vielä poistaa mahdollisia örkkejä? Kiitos avustanne jokatapauksessa !
SP.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. maaliskuuta 2006 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mitenkä teillä on noinkin matala tuo prosessien määrä? Mulla on esim. tällähetkellä 47 prosessia, päällä on Winamp + Firefox. Olis varmaan syytä vähän karsia..
Paljon vanhaa romurautaa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. maaliskuuta 2006 @ 16:14
|
|
shelby
Member
|
14. maaliskuuta 2006 @ 16:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla oli kans loppuun 50 käynnissä, otin turhat pois. Kone nopeutui jonkun verran. Turha siellä ylimääräisiä pitää. Kaikkihan voi käynnistää manuaalisesti.
Mustang is best!!!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. maaliskuuta 2006 @ 18:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla vaan ei mielestäni tuolla mitään turhaa pyöri, eikä pitäisi olla örkkejäkään tahi muuta ei-toivottua koneella.
Paljon vanhaa romurautaa.
|
Senior Member
|
15. maaliskuuta 2006 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: noniin, suoritin järjestelmän palauttamisen ja suorittimen käyttö putosi minimiin... onko tämä hyvä tapa toimia
Kyllähän se olisi ensisijaisesti parasta selvittää syy. Järjestelmän palauttaminen on minusta se viimeinen keino.
|
|
shelby
Member
|
16. maaliskuuta 2006 @ 21:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Totta viimeinen keino on format/c
Mustang is best!!!
|