User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.10.2025 / 15:10
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > headset pelaamiseen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Headset pelaamiseen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
15. maaliskuuta 2006 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olisiko vinkkiä hyvistä nettipelaamiseen tarkoitetuista kuuloke+mikki yhdistelmistä? Hinta n.40e maksimissaan. Itse olen ajatellut Logitech Premium Stereo Headset yhdistelmää, sopiiko se hyvin pelaamiseen?
Ps. Äänenlaadun ei tarvitse olla mitään extreme luokkaa, muuta mikin pitäisi olla aika hyvä. Että toisin kuin vanhassa niin ei tarvitsisi "huutaa" että saa äänen kuulumaan.
dommy
Junior Member
_
16. maaliskuuta 2006 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä on itseni käyttämät kuulokkeet jotka saa myös mikin kanssa mutta mikin laadusta en ole niin varma.
Olen kyllä pitänyt näistä pelatessa ja leffaa katsellessa, mutta musiikkia jos meinaat kuunnella niin ei ole mitkään parhaat =)
Tässä vähä arvostelua: http://www.tehomylly.net/artikkelit/index.php?artikkeli=137

"Ne piirtää joilla on liitua"
Member
_
16. maaliskuuta 2006 @ 07:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sennheiserin PC-160:sta itse olen kuullut kohtalaisen hyvin kehuja. Äänenlaatu kuulema on ihan riittävän hyvä pc-kuulokkeiksi & mikin laatu kuulema erittäin hyvä. En osaa kyllä hirveästi kantaa ottaa, kun en ole itse testannut kyseistä vehjettä. Sennheiser kyllä yleisestiottaen valmistaa _hyviä_ kuulokkeita, joten uskoisimpa, että logitech yms. kumppanit jäävät kyllä laadullisesti kauas taakse. Hinta kyllä menee yli budjetin..

:(){ :|:& };:
Mainos
_
__

_
tw1st
Junior Member

3 tuotearviota
_
16. maaliskuuta 2006 @ 08:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse omistan nämä. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15722
Ovat todella hyvät; äänet kuuluu hyvin, mikrofoni on laadukas ja on USB-liitäntäinen.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > headset pelaamiseen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy