User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 21.5.2025 / 12:19
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > panasonic fz30
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Panasonic FZ30
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kulleron
Newbie
_
22. maaliskuuta 2006 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaapa kokemuksia tuosta kamerasta.
Kohina on kuulemma jonkin sortin ongelma ainakin vähäisessä valossa.
Kamera sopii testien mukaan hyvin käteen ja on vähintäänkin kohtuullinen käyttää, mutta haluaisin kuulla tästä hieman lisää.
Haluaisin tietää myös kuvanvakaimesta ja sen hyödystä ja myös noista manuaalisista säädöistä olisi hyvä saada kokemuksia.
SS28
Suspended due to non-functional email address
_
16. toukokuuta 2006 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu kyseinen kamera noin 3 kuukautta.Säädöistä sen verran että niitä kyllä löytyy automaatista käsisäätöön,kaikkia voi säätää haluamalla tavalla ja esiohjelmoituja säätöjä löytyy kiitettävästi! Kuvaaminen on sitten suunnilleen niin että 100 kuvasta noin 70 onnistuu ainakin näin aloittelevalla! mutta kun kuva onnistuu niin se on todella mahtavaa jälkeä!!! kohinasta sen verran että jos pixeli määrää pienentää esim 5.5 niin kohinaa ei esiinny.kohinaa on vain 8 pixelin kuvissa jos valaistus on liian heikko tai salama ei kanna! Itse olen todella tyytyväinen kameraan kun on vähän kokemusta jo siitä enkä vaihtaisi pois.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > panasonic fz30

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy