User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.7.2025 / 20:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > 24 the game
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
24 The Game
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Thompson1
Newbie
_
24. maaliskuuta 2006 @ 05:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin 24 pelin ps2:selle ja ku alkaa pelaan nii kamera pyörii äijän ympärillä??? Mistä ihmeestä se johtuu???
niggge
Newbie
_
2. huhtikuuta 2006 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso ettei jompikumpi analog sauva ole vinossa, jos on pistä keskelle
tints
Newbie
_
11. huhtikuuta 2006 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen 24pelissä päässy kohtaan jossa pitäisi ampua helikopteri alas.Mutta miten onnistun siinä?
PebE
Suspended due to non-functional email address
_
15. huhtikuuta 2006 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä menin sen läpi sillai et menin suojaan kun se lopetti ampumise ammuin takas,sitte lopussa se menee keskelle ja sama mut se ei liiku mihinkään ja kun sillä o vähän energiaa se ei pysty ampumaa ja ammut alas.en ekaksikaa tajunnu.mut mulla on kans ongelma siinä kun chase on siellä tarkkaampumassa ja se suojaa/pelassaa peterin niin mistä sieltä pääse ulos tai jotain.
Kate1
_
17. huhtikuuta 2006 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koetat pysyä suojassa kun se kopteri ampuu sitten välillä tulitat sitä kopteria on se helppo. Mut sitä en tajua kun chase on siel vesitornissa ja snipaa ja se rekka tulee ovien läpi niin miten sieltä sitten edetään kun sielt rekan luota ei pääse mihkään?
PebE
_
18. huhtikuuta 2006 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli samassa kohdassa kun mä :D
Kate1
_
18. huhtikuuta 2006 @ 14:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Soitin pelin palvelunumeroon, ja sanoivat et siinä on bugi, aloita pelaamaan, jos olet tallentanut, ennen kuin Chace on vesitornissa tai sitten uudestaan alusta.
PebE
_
19. huhtikuuta 2006 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä se tarkottaa :D tai oleks menny sen kohdan jo :D
tints
Newbie
_
19. huhtikuuta 2006 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon vasta päässyt siihen kohtaan kun sil autolla ajetaan niit poliiseja karkuun tai jotain ja siihen se on jäänyt jumittaan kun en tajua mitä sille valkoiselle autolle pitää tehdä tai miten sinne pääsee ilman et muut autos olijat alkavat valittaa jotai tai miten ne sais siihen valkoiseen autoon?? Vai mikä tarkoitus sil sit on
Kate1
_
19. huhtikuuta 2006 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
bugi= virhe. eli alotat uudestaan tai jos oot savettannu niin sitten alotat siitä ennen kun chase on snipaamassa siel vesitornissa. Valkonen auto? sun pitää ajaa karkuun ja seurata sitä keltasta nuolta ja yrittää karistaa ne seuraajat perästä ja vaik oot päässy siihen paikkaan minne nuoli osottaa niin sun perässä ei saa olla ketään eli se punanen palkki ei saa vilkkua. vaikeeta selittää!:)
Mainos
_
__

_
PebE
_
21. huhtikuuta 2006 @ 10:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo mul o pleikkari paskan :D menin pelaa kaverin tyköö pääsin heti läpi.Mut sit kokelin koton en pääse :D aika outoo xD
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > 24 the game

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy