User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.10.2025 / 15:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > itse koottu vesijäähdytys paketti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Itse koottu vesijäähdytys paketti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tube90
Member
_
26. maaliskuuta 2006 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse siis meinasin koota vesijäähdytys paketin ja itellä on nyt CNPS9500LED cooleri prosussa ja näyttiksessä normi tuuletin... siis tehokkaamman paketin haluaisin ja hinta saisi olla 200-300?... näyttis blockiksi aattelin http://www.only4pro.com/index.php?id=showitem&index=1247 tuota ja muita en oikeen osaa päättää että apua tarvitsisin hyvien osien valinnassa...
BTW ja sitten viel' mitenköhän tuo Super cooler jäähdytin neste mahtaa sopia kaikkii vesijäähdytyksiin, ja evääkö se osien takuun

Nexus breeze 500 (Vesijäähdytys)
AMD Athlon 64 +3500 2,75ghz
Team Xtreem 3200 ddr400 2X512mb
870gt kovotilaa
DFI Sli-DR Expert
Club 3D x1800xt 512mb

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2006 @ 08:07

Hz4
Account closed as per user's own request
_
26. maaliskuuta 2006 @ 08:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Super cooler jäähdytin neste mahtaa sopia kaikkii vesijäähdytyksiin, ja evääkö se osien takuun
Muistan itse kysyneeni monia kysymyksia only4pro ylläpitäjiltä vesijäähdytyksistä ja niiden toiminnasta. Sieltä saa kyllä asiantuntevaa tietoa. Ei muutakun postia kirjottelemaan---

Only kyllä mainitsee tuotteiden yhteydessä mikä evää takuun. (jos oikein muistan)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. maaliskuuta 2006 @ 08:28

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > itse koottu vesijäähdytys paketti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy