User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 9.11.2025 / 23:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mistä windows vista?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mistä Windows Vista?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Staff Member

1 tuotearvio
_
29. maaliskuuta 2006 @ 06:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahoittlen, aiheen voisi kyllä laittaa ajuri ja softa puolelle, mutta laitanpa tänne.

Minulle on ainakin tuottanut suuria ongelmia löytää paikka josta voisin saada Vista betan. Nyt voisi hankkia Vista betan koska XP meni solmuun kun asensin Susen. Ja XP:n asennuslevy ei ole koskaan auttanut minua.

Mutta sanokaapa mistä tuon saa, olen rekisteröitynyt MSDN:n.

typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. maaliskuuta 2006 @ 06:23

Lerppu
Senior Member
_
29. maaliskuuta 2006 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuota samaa ketjua olisi voinut käyttää:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/316233

Tässä vielä yksi linkki:

http://msdn.microsoft.com/windowsvista/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. maaliskuuta 2006 @ 06:37

Staff Member

1 tuotearvio
_
29. maaliskuuta 2006 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin olisin, ja tuolta olen juuri etsinyt mutta löydän vain helmikuun päivityksiä. En itse Vistaa.
Cosmo78
Member
_
29. maaliskuuta 2006 @ 08:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@teppoI
Quote:
en löydä kohtaa josta sen saisi ladattua. Kysyin jossain microsoftin tsätissä, niin sanoivat siellä ettei ole vielä julkinen beta.
Omaa tekstiäsi tuolta toisesta ketjusta, eli Vista ei ole vapaassa levityksessä. Eikä sitä voi mennä tuosta vain lataamaan mistään laillisesti. Voit toki pyytää Microsoftilte että pääsisit Beta testaajaksi jolloin he antavat asennuslevyn sinulle.
Kannattaa ottaa huomioon että kyseessä on uuden käyttöjärjestelmän beta versio joten toimivia laiteajureita, virustorjunta ja palomuuri ohjelmia voi olla vaikea löytää. Se ei sovi vielä normaaliin käyttöön vaan joudut asentamaan sen XP vielä Vistan rinnalle.
Itse asensin eilen XP x64 editionin. Ajureiden puute oli kyllä tiedossa mutta se että useimmista antivirus ohjelmista ei ole tässä toimivaa versiota oli ikävä yllätys.
Staff Member

1 tuotearvio
_
29. maaliskuuta 2006 @ 08:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksesta, Olen ollut hieman hämmentynyt kun jossakin väitetään että Vistan voi ladata Microsoftin sivuilta ja jotkut ovat taas väittäneet että ei ole eikä tule.

XP:n rinnalle sitä juuri ajattelin. Ja tiedän mitä mutkia voi tulla matkaan kun kyseessähän on Beta.
Täytyypä kysyä Microsoftilta.
Mainos
_
__

_
Hz4
Account closed as per user's own request
_
29. maaliskuuta 2006 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
väittäneet että ei ole eikä tule.
"Eikä tule" -Alan olla pikku hiljaa samalla polulla väittämän kanssa:D vuodella julkaisua taas lykätty...
Selityksiä riittää miksi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > mistä windows vista?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy