User Käyttäjä Salasana  

tiistai 16.9.2025 / 02:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > miten saada tekstitykset yhteen leffaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten saada tekstitykset yhteen leffaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Guile354
Newbie
_
6. huhtikuuta 2006 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hankin eilen leffan nimeltä Street Fighter II - The Animated Movie. Olen nyt selaillut eri sivuja, missä mainitaan että kyseisessä leffassa ON suomenkieliset tekstitykset, mutta nyt tuleekin sitten kysymys:

Mistä ja miten saisin hankittua nuo tekstitykset tuohon leffaan? Minulla on jo leffa muttei tekstityksiä suomeksi! Olen kerran katsonut sen läpi ilman tekstityksiä, mutta haluaisin saada siihen tekstitykset! Koitin myös toistaa BSPlayerillä tuota leffaa, mutta se näemmä näkyy parhaiten VLC Media Playerilla. Ja vaikka saisinkin tekstitykset, en tiedä miten ne sää näkymään VLC Playerissa.

Apua?
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. huhtikuuta 2006 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/87718
tuossa opasta VLC tekstien kanssa, uudemmissa versioissa pitäisi riittää että teksti on samalla nimellä kuin elokuva.
Esim.
mun_leffa.avi
mun_leffa.sub (tai .srt, .ssa tai vastaava)
Guile354
Newbie
_
7. huhtikuuta 2006 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mut siis kysymys olikin pääasiassa että mistä saisin tuohon leffaan tekstitykset, kun niitä ei itse leffassa ole.

GUILE354
AfterDawn Addict

16 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2006 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saakos täällä muuten antaa niitä linkkejä? (muistan että jokin aika sitten ei saanut...)

Mutta varman www.google.com auttaa.
Koita vaikka hakusanoilla DivxFinland tai DivxNurkka...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. huhtikuuta 2006 @ 05:09

Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
9. huhtikuuta 2006 @ 05:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saitille saa linkata, mutta suorat linkit subeihin on kielletty.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > miten saada tekstitykset yhteen leffaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy