User Käyttäjä Salasana  

maanantai 29.9.2025 / 13:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hiirimatto pelaamiseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hiirimatto pelaamiseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Melonipuu
Member

4 tuotearviota
_
9. huhtikuuta 2006 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hiirenä nyt logitechin G5-pelihiiri, mutta hiirimattona elisan 10 vuotta vanha, homehtunut promoalusta. Tarvitsisin siis parhaimman mahdollisen hiirimaton pelaamiseen.
Hintaa hiirimatolle saisi kertyä max. 20 ?. Mutta pienempi on aina parempi. Voin ostaa myös Saksasta, jos sieltä halvemmalla saa.
Kokoa tälle uuberhienolle hiirimatolle ei saisi kertä paljoa 20x20 cm on aika lähellä haluttua kokoa.
ELi linkkejä ja suosituksia kiitos.

Aasit aaseja hökkii
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. huhtikuuta 2006 @ 14:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistää saksasta tilaa.. haloo.. :) postikulut jo sen verran..mutta:
http://www2.jimmspc-store.fi/index.html

a mon avis
Member
_
9. huhtikuuta 2006 @ 14:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tarvitsisin siis parhaimman mahdollisen hiirimaton pelaamiseen.
Hintaa hiirimatolle saisi kertyä max. 20 ?.

Ei taida ihan 20 eurolla "parasta" irrota.Mutta,aikaisemmissa jutuissa parin viikon takaa oli jotain juttua hyvistä/halvoista matoista.

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
Hz4
Account closed as per user's own request
_
10. huhtikuuta 2006 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
mistää saksasta tilaa.. haloo.. :) postikulut jo sen verran..
Saksasta kannattaa toki tilata jos hintalappu on yli 500? silloin postikulut ei tunnu juuri missään. Ja kyllä alv 23% ja 18% on suuri ero.

Mutta toisaan ei sieltä kyllä hiiri mattoa kannata tilata:D:D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2006 @ 05:06

Melonipuu
Member

4 tuotearviota
_
10. huhtikuuta 2006 @ 08:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ei taida ihan 20 eurolla "parasta" irrota.Mutta,aikaisemmissa jutuissa parin viikon takaa oli jotain juttua hyvistä/halvoista matoista.
Siis tarkoitatko, että täällä oli juttua asiasta? Itse en löytänyt haulla mitään kiinnostavaa, johtuuko sitten käyttöjästä vai hausta...
Voisitko antaa linkkiä?

Aasit aaseja hökkii
vsalkku
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2006 @ 09:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyl rupes naurattaa hiirimatto pelaamiseen hahahaha
permanto pitääkö siihenki olla omat matot? huhuhuhu
kas ku ei lattiamatto pelaamiseen! voisko joku suositella mulle pelaamiseen hyvää lattia mattoa??
Member
_
10. huhtikuuta 2006 @ 09:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Melonipuu

Tämmöistä juttua oli ihan jokin aika sitten...http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/319898

E4500|IP35-E|8800GTX 768mb|OCZ 2GB 6400 Gold Gamer Extreme XTC DC|LG DVD GSA-4163b|120gb|Creative Inspire 5.1 5100|Saitek gaming keyboard|Diamondback|eXactMat|Corsair VX450|Nexus Clodius|19"SyncMaster 957p
Benu87
Junior Member
_
10. huhtikuuta 2006 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on hiirimattona ulti-mat original ja hiirenä Logitechin MX1000 ja todella hyvin on toiminut. Tuolta ostin hiirimaton http://www.cafelevel7.fi/index.php?s=tuotteet&main=1&sub=2 ja hinta oli halvempi kuin muualla, 25?. Verkkokauppa.comissa hinta oli 33.50 ?. Kokoa on vaan 30cmX25cm, mutta kun pöydän pitää siistinä niin kyllä se siinä mahtuu olla. Pelihiirimatot on aina tavallisia isompia, jottei hiiri putoa matolta kesken pelisession.

Ja kun on tavallista hiirimattoa painavampi niin pysyy hyvin pöydällä. Eikä varmasti klonksu eikä kolise.

http://www.ulti-mat.com/v3/index.php?p=products&cat=mousepads&id=1

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. huhtikuuta 2006 @ 09:51

Senior Member

10 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2007 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tää on jo vanha keskustelu joten toivon että joku vastaisi :)
mun piti heittää vanha viiden euron hiirimatto meneen koska tuntu että habu alko vaan sekoilemaan siinä joten nyt ajattelin sellaista että tuosta läheltä teknisiltä saisi Razer mantis hiirimattoja niin olisiko sitä järkeä hommata? isohan se on muttei se tule haittamaan minua, plussaa se vain on kun pöydälläkin on tilaa :P niin ja ostan varmaankin huomenissa sen sitten että jos jollakin on sanomista vastaan niin sanokoon nyt kun vielä kerkeää :D kai sen voi palauttaakin jos ei toimi kunnolla joten eipä sen kanssa pitäisi olla huolta.
Senior Member

15 tuotearviota
_
9. maaliskuuta 2007 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen ainakin ollut todella tyytyväinen tähän breatheeni :O maksaakin vain noin 11?

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
AfterDawn Addict
_
10. maaliskuuta 2007 @ 03:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolta hyvä rannetuellinen hiirimatto.
http://www.bustymousepads.com/
Member

1 tuotearvio
_
10. maaliskuuta 2007 @ 04:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voin sanoa ihan suoraan, että saat etsimällä etsiä jos meinaat löytää 20cmx20cm kokoisen hiirimaton itsellesi. Suurin osa pelihiirimattoja taitaa olla siellä lähemmäs 30cmx30cm. Raivaat ne ruoka-astian ja juomapullot pöydältä pois niin kyllä se siihen mahtuu.

Itselläni on X-rayn thunder8 padi. Tämä ainakin toiminut ihan jees. Tässä on kaksi puolta matossa. Toinen vähän sileämpi ja toinen karkeampi. Kummatkin puolet tuntuu toimivan ihan hyvin. Toimii hyvin laserhiiren kanssa.

Tähän perään voinkin sitten myöntää etten ole muita hiirimattoja edes kokeillut, joten ei ole hirveästi mitään mihin verrata. Yksi hyvä vaihtoehto on etsiä joku sivusto missä on arvosteltu noita hiirimattoja. Kannattaa lukea ne niin saa vähän kuvaa millaisia on olemassa. Oma hiirimattoni maksoi noin 20€ silloin kun ostin. Tästä on tosin aikaa jo noin 2 vuotta. Kyllähän noita pelihiirimattoja voi saada jo 10 eurollakin. Ei kyllä sitten mitään tietoa kuinka laadukkaita ne on.
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
10. maaliskuuta 2007 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nyt käväsin ostamassa tämän razerin mantis control hiirimaton, tilaa on pöydällä joten tämä mahtui juuri sopivasti tuohon :P ja täytyy kyllä sanoa että lähes täydellinen hiirimatto minulle. habu kulkee tässä kuin unelma :D testejä lueskelin eilen ja kyllä siellä mitä luin niin kehuttiin tätä control mattoa ihan hyväksi. no jokaisella on oma mielipide mutta itse ole tyytyväinen ja se on pääasia. kaiken lisäksi myyjä myi mulle sen 15 ?:n hintaan eli ainakin puoleen hintaan niin kannatti kyllä ostaa :D
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hiirimatto pelaamiseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy