User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.10.2025 / 01:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > konepaketti ja hinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Konepaketti ja hinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pahuus
Newbie
_
17. huhtikuuta 2006 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ajatellut hommata uutta konetta ja näyttö ja näppis siihen oheen samalla. Lähtökohtana olisi tuo X2 4400+ prossu ja sen ympärille rakennettu peli-/hyötyrauta. Laitan ajatusta tuohon alle, olen jo lähettänyt samaisesta tarjouspyynnöt muutamaan paikkaan. Mitäs itse arvioisitte hinnaksi, ja jos tulee ideoita mitä voisi muuttaa niin kommentoikaa! Kiitos jokaiselle jo etukäteen.

Antec P180 - kotelo
Antec NEO HE550 550W - poweri
(Vaihtoehto näille voisi olla esim. NEXUS Breeze 500W tms. ennenkaikkea hiljainen ja viileä vaihtoehto)
ASUS A8N32-SLI Deluxe - emolevy
AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo - prosessori
Kingston, Mushkin, tms. valmistaja 512+512mb kit (nopea, ylikellotettava) muisti
Samsung Spinpoint 250 - 320 gb SATA I/II - kiintolevy
DVD +-RW Dual Layer - Optinen asema
GeForce 7900GT (miel. ASUS) - näytönohjain
BENQ FP91GX , Viewsonic VX922 - näyttö
Perus USB näppis, väreihin sopiva.
maskis
Junior Member
_
17. huhtikuuta 2006 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostaisin 2gb:n kitin tohon settiin, mutta myös 1gb varmasti toimii tarpeeksi hyvin.
Senior Member

5 tuotearviota
_
18. huhtikuuta 2006 @ 02:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ehdottomasti antecit ,itsellä oli nexus ja antec on hienompi, hiljaisempi ja viileempi.
Mainos
_
__

_
hErCuLeSs
Suspended due to non-functional email address
_
18. huhtikuuta 2006 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Emolevyn vaihtaisin mahdollisesti ASUS A8N-SLI Premiumiin koska tuossa Deluxe mallissa on suht äänekäs tuuletin. Jos et SLI tukea tarvitse niin se ominaisuus on turha ja saat hiukan halvemmalla jonkun normi emon jossa ei ole SLI tukea.

||AMD Athlon64 3000+,A8N-SLI Deluxe,Geforce 6600 GT, 1G DDR,Antec Sonata II 450W,Samsung 160GB,17" TFT,Logitech UltraX Flat||
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > konepaketti ja hinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy