User Käyttäjä Salasana  

tiistai 15.7.2025 / 15:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > rio volt upgrade?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Rio Volt Upgrade?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hosee221
Member

1 tuotearvio
_
25. huhtikuuta 2006 @ 13:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin kuuntelemassa musiikkia kun yhtäkkiä mp3 CD soittimeni lakkaa soittamasta ja alkaa vilkuttamaan sanaa "Up Grade" En tajua mitä se tarkoittaa ja tämä up grade sammutti mp3 soittimeni. Kun käynnistin sen, se toimi pari sekunttia ja jumiutui.
Sitten siihen tuli jotain eq tietoa ja sen jälkeen taas jotain tästä up gradesta. Myöhemmin etsin tietoa tästä ja löysin jonkinlaisen firmwaren enkä tajua mikä se on. Siis loogisesti, olen ihan pihalla. Tahdon mahdollisimman nopeasti vastauksia ja kiitän ja kumarran ja ja... Noh, olen kiitollinen jos saan vastauksia. ai niin joo, CD sisällä oli kaupasta ostettu joten sillä kai ei oo vaikutusta ja se up grade juttu tuli myös sillo ku cd oli poissa laitteesta

AMD Athlon 64 FX-60 2,61GHz
NVIDIA GeForce 8800 GTX
500GB SATA
Samsung SyncMaster LD220HD
:3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. huhtikuuta 2006 @ 14:27

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > rio volt upgrade?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy