User Käyttäjä Salasana  

perjantai 18.7.2025 / 12:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > crysis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Crysis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tarppi
Member

1 tuotearvio
_
22. heinäkuuta 2009 @ 22:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toivottavasti nyt tekevät sentään kunnon juonen/pelin, panostavat grafiikan hyödyntämiseen sekä poistaisivat ne pirun Matrix-kopio alienit kokonaan, tai tekisivät niistä edes tapettavia.

E: Sanoivathan Crytekin porukka jos Crysiksen palautteesta että poistavat alienit Warheadista mutta mitä kävikään. Itseäni harmittaa koko pelin surkeus näin jälkikäteen, olihan se silloin hyvä ja mahtava grafiikoitten takia.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. heinäkuuta 2009 @ 22:39

finlandery
Member
_
13. elokuuta 2010 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
huomenna kun saa gx740 läppärin nii pääsee vihdoin pelaa tätä :) tänää piti jo prismasta hakea max edi 10? hintaa :) odotukset on kyl kovat kun kuullu vikat 3v että hyvä peli
AfterDawn Addict

13 tuotearviota
_
13. elokuuta 2010 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
...Ja kuuluu poks! Pelin hyvä osa loppuukin sitten siihen kun alienit tulloo.
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. elokuuta 2010 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.. Prhnan muukalaiset pilas hyvän pelin. Korealaisissa olis ollu tarpeeks mahtavaa teurastettavaa, vaikka joku JC-tyyppinen juoni esim. ydinaseiden hävittämisestä ko valtiosta olis ollut mannaa niillä graffoilla ja varusteilla. Mutta ei... Idioottialienit tuli ja pilas hyvän kokemuksen. Toivottavasti tosiaan kakkoseen saadaan parempi juoni, tai ainakin unohdetaan ne pirun pirut!

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
13. elokuuta 2010 @ 21:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.. Prhnan tuplapost pilas muuten ihan hyvän viestin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2010 @ 21:44

kakakakalle
Member

10 tuotearviota
_
13. elokuuta 2010 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän asti onkin hyvä peli ollut, en ole vielä päässyt vuoren sisään, kun kaikki vihulaiset pitäis löytää, että ne leijuvat alukset pääsevät laskeutumaan.
finlandery
Member
_
15. elokuuta 2010 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ärh en kai osaa, mutta miten tossa 2 tasossa pääsee sinne vihreelle checkpointille, kun pääsen niin lähelle että näkyy jo pallura eikä nuoli, mutta en pääse sitä vikaa vesiputousta ohi, voisko joku vinkata? siis oon siinä kohtaa missä on luola joka on tukossa isojen kivien takia, jan iitte taakse pitäs päästä, mutta en pääse

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. elokuuta 2010 @ 11:58

AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
15. elokuuta 2010 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Toivottavasti tosiaan kakkoseen saadaan parempi juoni, tai ainakin unohdetaan ne pirun pirut!
Ite pidin et ne alienit toi vaihtelua perus ampumiselle

Crysiksen lopussa pois lentäneet alienit on nyt vallannut Nyw yorkin johon Crysis_2 sijoittuu

Crysis 2 trailer
ja hyvä leffa

mikkoi
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. elokuuta 2010 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Crysis Warhead oli mun mielestä parempi kuin Crysis, koska tuossa Warheadissa oli enemmän tarinaa. Taisi olla kuitenkin pikkasen lyhyempi peli (muistaakseni).

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti finlandery:
ärh en kai osaa, mutta miten tossa 2 tasossa pääsee sinne vihreelle checkpointille, kun pääsen niin lähelle että näkyy jo pallura eikä nuoli, mutta en pääse sitä vikaa vesiputousta ohi, voisko joku vinkata? siis oon siinä kohtaa missä on luola joka on tukossa isojen kivien takia, jan iitte taakse pitäs päästä, mutta en pääse

Kannattaa varmaa googlettaa jotai walkthrougheja ja kattoa niistä.
finlandery
Member
_
15. elokuuta 2010 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juuh löyty, ja korjautu kun päivitti peli :D
kakakakalle
Member

10 tuotearviota
_
17. elokuuta 2010 @ 22:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla pelissä vikaa, kun en pääse tästä kohdasta eteenpäin: http://www.youtube.com/watch?v=qx77HE67f3s

Eli joku 16 minuutin kohdalla videossa niitä aluksia ei näy eikä kuulu, vaikka tapan kaikki viholaiset.
Kun painan §-nappia tulee jokin komentorivi joka on täynnä erroria siinä kohdassa. Johtunee siittä varmaan... Onko tuttu ongelma kenellekään?

miqqq
Junior Member
_
17. elokuuta 2010 @ 23:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli ainakin sama ongelma, eipä auttanu muuta ku netistä ettiä ton kohdan jälkeinen save-tiedosto ja jatkaa siitä.
kakakakalle
Member

10 tuotearviota
_
19. elokuuta 2010 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu sain ratkaistua. Piti aloittaa edellisestä tehtävästä ja sitten onnistui. Meni vaan typeräks alieniufopaskaks....

Gameson
Senior Member

5 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2010 @ 13:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun mutsin 8v vanhal koneel johon olin vaihtanu joskus aikoinaan geforce 6600 näytiksen nii pyörii crysis low grafoil :) Onko normaalia, kun pelaa low grafoil niin ne puut latailee vähä välii, kun kävelee?

2500k, Hd 6870 Direct Cu, Samsung F3, seasonic p660w, Cooler Master Enforcer, Asrock p67 Performance
Gameson
Senior Member

5 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2010 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten muuten, kun haluun käyttää koodeja tuol crysikses ja jos halluu käyttää niit nii pitää avata .cfg päätteiset tiedostot ja kirjoittaa niiden loppuun ne koodit. Mä en pystyy avaamaan niit tiedostoja millään? Mil ohjelmal ne aukeaa? Täs viel se koodisivusto jonka mukaan yritän tehä: http://www.jonneweb.net/koodit/1959/
ja mun gtx 6600 kortil pyörii kaikist huonommil graffoil fps noin 15

2500k, Hd 6870 Direct Cu, Samsung F3, seasonic p660w, Cooler Master Enforcer, Asrock p67 Performance
Potelius
Member

2 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2010 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paina tiedostoa oikealla hiiren näppäimellä - avaa sovelluksessa - notebad.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2010 @ 18:49

Janzen
Newbie
_
6. joulukuuta 2010 @ 23:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miksiköhän minun crysikseni ei lähde päälle, ostin uuden koneen ja asensin crysiksen mutta kun avaan kuvakkeen tulee ilmoitus: Crysis lakkasi toimimasta

Windows 7 Ultimate 64-bit, AMD Phenom II X2 555 Processor 3.2Ghz,Asus M4A87TD, NVIDIA GeForce GTX 460 768MB, 2+2GB DDR3 1333Mhz,CL9 (A-Data)
Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
6. joulukuuta 2010 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Janzen:
Miksiköhän minun crysikseni ei lähde päälle, ostin uuden koneen ja asensin crysiksen mutta kun avaan kuvakkeen tulee ilmoitus: Crysis lakkasi toimimasta
Onko ostettu vai ladattu?

www.youtube.com/user/StriatusGaming

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
Gameson
Senior Member

5 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2010 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onkos toi muuten tarvittava sovellus ku tuli sen pelin mukana ku latasin crysiksen nii joku: "GameSpy Comrade" voiko sen poistaa v*ttuun?

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2010 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No GameSpy on vaan joku turha läjä sontaa, jotain chattia yms. turhaa sillä voi väsätä mutta itse oon aina poistanut Arcadet ja Comradet peleistä eikä mitään ongelmia oo tullut.

Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. joulukuuta 2010 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ne ovat kuin vanha All Seeing Eye, serveri etsimiseen.

FX-6100@4,2ghz ilmalla, 8gb ddr3 1600mhz, Zotac GTX480 amp!@860mhz/1ghz(mem)1.07v, ja Flower Power 750w
Gameson
Senior Member

5 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2010 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos entäs peliin liittyen sellainen kyssä et ku oon aika alussa nii oon sellases kohas jossa rakennukses on se muija ja 1 sotilaistani tai mikä lieneekään ja sit siel ulkona pörrää 2 tankkii ja ne on merkitty vihreillä pisteillä kartalla. Miten saan ne tuhottua vai pitääkö tos tehä jotain muuta? Yritän tuhota niitä ampumalla sillä tehokkaalla aseella ja heittämäl kranujakin mut ei onnistu.. Pitääkö tos tehä jtn muuta?

Edit: oops.. voisko se johtua siitä ku mul on koodi: "ajoneuvot ovat tuhoutumattomia" ? Vaikuttaako se vastustajiinkin et niiden ajoneuvot eivät tuhoudu?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2010 @ 17:23

Kajtu
Senior Member

1 tuotearvio
_
8. joulukuuta 2010 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän se siitä johtuu :)

Janzen
Newbie
_
8. joulukuuta 2010 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kajtu:
no ladattu tietenki xD

Windows 7 Ultimate 64-bit, AMD Phenom II X2 555 Processor 3.2Ghz,Asus M4A87TD, NVIDIA GeForce GTX 460 768MB, 2+2GB DDR3 1333Mhz,CL9 (A-Data)
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

7 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2010 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kajtu:
no ladattu tietenki xD
No sitten sun pitääpi kysyä neuvoa jostain muualta ongelmaan.

Asus ROG Zenith II Extreme Alpha//AMD Ryzen 9 3950X 3.5GHz//Corsair 128GB(4x32GB)//PowerColor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate 16GB GDDR6//Corsair 1600W AX1600i.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > crysis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy