User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 24.9.2025 / 10:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bit comet katkoo nettiyhteyden
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Bit Comet katkoo nettiyhteyden
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
27. huhtikuuta 2006 @ 06:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikä mistä vois johtua,välillä toimii pitkään ihan normaalisti,
käytössä nyt 0.63,vaikkakin kaikki edellisetkin versiot on tehneet samaa.
Pitää irrottaa modeemin virtajohto,välillä buutata koko tietokone
että saa yhteyden palautettua.
esim.DC++ lla ei pätkimistä tapahdu.
Member
_
28. huhtikuuta 2006 @ 06:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeile jotain toista ohjelmaa esim.Azureus tai päivitä bitcomet uusin versio näyttää olevan 0.66

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2006 @ 06:19

Peanut77
Newbie
_
28. huhtikuuta 2006 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on ollut sama ongelma, että kun BitCometilla lataa jotain niin sen jälkeen mikään nettiselain ei toimi. Ennen ei ole ollut mitään ongelmia kyseisen ohjelman kanssa. Olen ladannut jo tuon 0.66-version mutta silläkin sama ongelma vaan jatkuu. Mitähän tässä nyt voisi tehdä? Vai onko minun vaihdettava hyvä ohjelma toiseen?
Senior Member
_
28. huhtikuuta 2006 @ 08:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katso Ohjauspaneeli: Valvontatyökalut: Tapahtumienvalvonta, löytyykö sieltä Event ID 4226 tapauksia. Jos löytyy, on kyseessä SP2:n tuoma rajoitus TCP/IP-yhteyksien määrään. Siihen saat epävirallisen korjauksen täältä: http://www.lvllord.de/?lang=en&url=tools

- Intel Core i5 2500 3,3 GHz :: Asus P8H67 :: 2x4096MB DDR3 :: Gigabyte Radeon HD7970 OC :: OCZ Vertex 3 120 GB SSD + Samsung 1.5TB :: LG W2452TX 24" + DELL U2412M 24" -
- Samsung Galaxy S4 -
- Samsung Galaxy Tab 10.1 -
KarhVaari
Newbie
_
28. huhtikuuta 2006 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama homma täällä. Eilen pitkästä aikaa sain ladattua torrenteilla jotain, mutta tänään sama homma että pitää buutata modeemi. Dc toimii kyllä normaalisti, ainoa joka katkaisee netin on noilla torrenteilla latailu. Olen kokeillut toisia torrent-ohjelmia mutta ei vaikutusta. Modeemina TeleWell 500.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. huhtikuuta 2006 @ 16:01

pasQ
Newbie
_
8. toukokuuta 2006 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla sama ongelma, eli kanssa toi että bitcometilla kun alottaa lataukset niin mikään nettiselain ei toimi. Välillä korjaantuu päivittämällä verkkokortin mutta en tiedä kerkeääkö se korjautua siinä välissä itsestään. Mulla ei kyllä löydy tota event id:tä tuolta paikasta ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. toukokuuta 2006 @ 09:32

Member

2 tuotearviota
_
8. toukokuuta 2006 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi johtua myös siitä, että pidätte liian monta yhteyttä auki.
Suosittelen vaihtamaan klinun µtorrenttiin, joka on kevyempi, eikä ole bannittu trackereilta ja on hyvin samantapainen kuin BC.

Minulla on asetettu 10 yhteyttä/torrent ja max 100 yhteyttä yhteensä (512/512). Vakiona tais olla 20 ja 200. Sillon netti pätki ja oli todella hidas. Kannattaa rajoittaa uppia hitusen maksimista, sekin auttaa asiaa.
Peanut77
Newbie
_
15. toukokuuta 2006 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rajoittelin noita TCP-yhteyksiä ja BitComet toimikin jo hyvin jonkin aikaa mutta nyt sitten on ongelmana se, että kun lataa jotain niin ohjelma lataa ehkä noin 5 minuuttia ja sitten se kaatuu. Näyttöön tulee viesti:

0.67BitComet.exe has encountered a problem and needs to close.

Mitähän tässä nyt voisi tehdä? Ei oikein nuo BitCometin uudet versiot taida toimia. Pitänee kohta palata johonkin vanhempaan versioon, koska tämä tökkii näin pahasti..
sekunda
Suspended due to non-functional email address
_
15. toukokuuta 2006 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitäköhän ongelmaa se ehdottaa...sen vois kanssa tirppasta tohon tekstiin että ei tarvii arvuutella.

E: itellä hirnuu kanssa välillä että kaatuilee. Taitaa olla vaan joku pikkubugi sullakin, mutta pysyykö softa vielä päällä? Itellä ainakin pysyy eikä siis kaadu kokonaan (sulkeudu)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. toukokuuta 2006 @ 19:02

Peanut77
Newbie
_
17. toukokuuta 2006 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinäpä se... Ei siinä virheilmoituksessa lukenut mitään minkä vuoksi se ohjelma kaatui.. Latasin itselleni BitCometin aiemman version 0.63, joka toimi moitteettomasti. Asentelin sen ja nyt se on lataillut aivan kuin ennenkin ilman mitään ongelmia.. Liekö sitten näissä uudemmissa versioissa jotain bugeja tms. En ole niin viisas että tietäisin mutta nyt näyttää taas BitComet toimivan =)
HavocN
Junior Member
_
6. kesäkuuta 2006 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi samainen ongelma on mulla myös ollut azareuksen kanssa. Eilen pistin sen SP2:sen tcp/ip korjauksen ja laitoin yhteyksiä reilusti, mut siltikin jumittaa.
Member

2 tuotearviota
_
6. kesäkuuta 2006 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaverilla tekee samaa µtorrentin ja Homelinen modeemin kanssa. 30 yhtäaikaista yhteyttä on maksimi määrä mitä kestää olla jos laittaa 40 niin kaatuu melkein heti.
Junior Member
_
7. kesäkuuta 2006 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pudotin lähetysnopeutta 35 kbit/s(ennen 50 kbit/s)
3M/512 on liittymän nopeus,nyt on pelannut hyvin jonkun aikaa

Power
Mainos
_
__

_
HavocN
Junior Member
_
8. kesäkuuta 2006 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla se ei ainakaan vaikuta. Se on yhteyksien määrä ilmeisesti vaikuttaa, vaikka sen TCP/IP patchin olen ajanut.

C64, Geforce4, 1 gb ram ja jokunen giga kovotilaa
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > bit comet katkoo nettiyhteyden

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy