User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.10.2025 / 10:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttö&näppäimistö ei vastaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Näyttö&näppäimistö ei vastaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jino
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2006 @ 18:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ngelmana on, että joskus kun käynnistän koneen niin siinä missä windows xp latautuu missä se palkkikin on. Niin sen jälkeen joskus näyttö on pimeä, ja näppäimissä ei pala valot, siis näyttö on vain pimeä, ei auta näytön uudelleenkäynnistys. Tähän auttaa vain reset -napin käyttö. Sitten kone käynnistyy normaalisti niin kuin pitää.

2vk sain uuden näytönohjaimen(x850 pro) ennen oli r9600 pro ja silloin tätä ongelmaa ei ollut. Luulisin ongelman olevan virtalähteessä että se ei pysty aina käynnistämään kaikkia laitteita samaan aikaan koneen käynnistyessä. Mutta tämä ei voi olla varmaan kokonaan syyllinen, meinaan peleissä milloin kone rasittuu niin tätä ongelmaa ei tapahdu, eli ei varmaan ole että virta loppuisi kesken. Tätä ongelmaa tapahtuu aika harvoin, ja johdot on kunnolla kiinni. Ja olen myös formatoinut eikä auttanut. Näyttiksessä myös uusimmat ajurit.

Mietintätuokion myötä tuli myös mieleen että silloin kun minulla oli tuo r9600 pro, niin silloin minulla Ei ollut asennettuna SP2 (oli vain SP1&piraattiversio). Ja nyt minulla on SP2 ja windows xp piraattiversio.

Koneeni :
Intel p4 3000MHz presscot
his x850 pro
768mb ram (1x 256mb&1x512mb)
antec smartpower 350W
Idi_Amin
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2006 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en ole kuullutkaan tollasesta piraattiversiosta, oliskohan se vika siinä...?

Antec P150 + Zalman ZM-MFC1 Multi Fan Controller
ASRock 939S56-M lankku
AMD Athlon 64 3200+ @2200 Mhz ~3500+ / Nexus cooleri
2 Gb RAM (4x512 @ 400 Dual Channel)
GeForce 6600 / Zalman ZM80D-HP jäähy (+92 @ 5V)
Kovalevyjä 800 Gb + ulkoiset

- Onneksi on nuo ledit niin tietää onko kone päällä -
jino
Junior Member
_
29. huhtikuuta 2006 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelmaa ei siis ollut saman xp:n kanssa service pack 1 kanssa, nyt kun minulla on sp2 niin ongelma on tullut. En sitten tiedä onko vika virtalähteessä vai windowsissa
Member
_
29. huhtikuuta 2006 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä oli tässä kuukausi sitten sama ongelma. Ongelma oli se että windows oli itsekseen poistanut käynnistystiedostoja. Auttoi kun asensin winukan uusiksi
Mainos
_
__

_
jino
Junior Member
_
30. huhtikuuta 2006 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Viikon sisällä saan uuden virtalähteen niin näkee onko ongelma siinä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttö&näppäimistö ei vastaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy