User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 08:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cs 1.6
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
Cridicor
Suspended due to non-functional email address
_
9. kesäkuuta 2007 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saisinko pientä vinkkiä miten tuon v-sync:in sais pois nVidia Geoforce FX 5500? Itselläni on source ja fps pyörii joissakin mapeissa esim dusteissa 70 paikkeilla muta joskus se tippuu 40. Sain fps:än nousemaan ainapaahan conffeilla mutta nousisikohan se lisää jos tuon v-sync:in saisi pois?`Yritin etsiskellä sitä Nvidiasta mutta en löytänyt sitä. Yritin seurata diasn ohjeita mutta näyttikseni "ohajuspaneeli" on aivan erilainene :/
timswe
Account closed as per user's own request
_
17. kesäkuuta 2007 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä on kans fx5500, suomenkielellä. Ohjauspaneelin "perinteisessä näkymässä" mulla on nvidia desktopmanager ja nvidia control panel. Meet control paneliin ja sieltä 3d-asetukset->3d-asetusten hallinta->yleiset asetukset: Pakota pystytahdistus pois käytöstä. voit kokeilla lisätä myös "Ohjelmien asetuksista" steam.exen ja sinne sama homma eli pystytahdistus/v-sync pois käytöstä. Lisäksi cs:n consoleen kirjotat fps_max 100. Noin ainaki mulla nous fps 100:seen..
timswe
_
17. kesäkuuta 2007 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja tosiaan , hakkaan 1.6 enkä sorsaa joten ei hajua noista console komennoista..

Tuli viel mieleen, että muistaakseni piti laittaa päälle myös samasta paikasta "yhden näytön tehokas näyttötila" jos sul on jostai syystä dualview päällä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. kesäkuuta 2007 @ 15:54

pseDe
_
18. kesäkuuta 2007 @ 13:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kremo:
Kiitos muuten paljon Disa- ja Ryukage!

Toi cl_dynamiccrosshair 0 toimi. Silti en saanut tota fps_maxia yli sen 60 vaikka kirjotin consoleen fps_max 101. Mutta pääasia on, että se tähtäin on nyt inhimillisempi ja sillä pääsee OWNAAN!!!

Mutta kuiteski haluun tietää mikä toi V-Sync on.

BOOM HEADSHOT!!! OWN3d I'm a no - life.

Jos sulla nvidian näyttis niin ota vertical sync pois. Siis normaalisti se on laitettu "sovellushallittu" asentoon ota se pois ja "pois päältä" vaihtoehto. Sitten steamin käynnistät uudestaan ja pitäs toimia ;)
vilf
Newbie
_
3. lokakuuta 2007 @ 15:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mullakin on sella ongelma tän cs 1.6 että mulla ei millään taho pysyy siin 100 kohalla vaikka koneessa tehoo riittää.mun näytän ohjain on NVAVIDIA nWiew Desktop Manager.Jos millään viittisitte avustaa niin kiits
vilf
Newbie
_
3. lokakuuta 2007 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin voiko joku kertoo
Senior Member
_
3. lokakuuta 2007 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
mun näytän ohjain on NVAVIDIA nWiew Desktop Manager
Eipä taida olla. Varmaan otit tuon tiedon työpöydältäsi jostain pikakuvakkeesta tai System Traystä ,olenko oikeassa? Tuo mainitsemasi on nVidian pikahallinta lisäsofta jolla voit hallita muita toimintoja ,ei suinkaan itse näytönohjain.

Eli jos XP:tä käytät niin mene Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> Suorituskyky ja ylläpito -> Järjestelmä ja sieltä Laitteisto -välilehti ja Laitehallinta. Sieltä taas avaat Näyttösovittimet -kohdan jossa lukee näytönohjaimesi nimi. Sen laitat tänne.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. lokakuuta 2007 @ 17:37

vilf
Newbie
_
4. lokakuuta 2007 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ah sori. mun näytön ohjain on RADEON 9600 Series.
vilf
Newbie
_
5. lokakuuta 2007 @ 12:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja täällä isällä on RADEON 9800 pro
masa121
Newbie
_
6. lokakuuta 2007 @ 06:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
: ( mul on ongelma kans.. Aina ku oon käynny ja lähteny pois ja hailuisin takas ni tulee '' Peli ei ole tällä hetkellä käytettävissä.Yritä myödemmin uudelleen '' Sitte joudun sammuttaa koneen ja mennä cs... Ja toinen probleema on se että kun painan käynnistävalikko ->sammutatietokone <--- niin se lataa sitä tosi kauan .. eli mitä kauemmin on ollut koneella sitä kauemmin sitä se lataa.. ja kun sammuttaa niin sekin kestää reilusti normaalia kauemmin ;s jos joku tietää noista jotain voisiko kertoa ! :)
Edi88
Newbie
_
6. lokakuuta 2007 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päätimpä nostaa tätä vähän ylös...

Niin, joko olen harvinaisen sokea tai käsi tässä v-sync asiassa tai sitten oon ettiny tota säätökohtaa aivan muualta.

Eli, epäilen että itelläni on vastaavanlainen ongelma eli grafiikka on repaleista ja jotain ihme venymisiä esiintyy erilaisia pelejä pelatessa.

Lueskelein näitä topicceja erilaisista vsync ongelmista ja kattelin noita ohjeita, mutta.. en vaan löydä oikeaa paikkaa mistä säätää, tai sitten tässä kyseisessä näyttismallissa toi säätöpaneeli on jossain muualla. Korttina on tuo Club 3d 7600gs.

Kattelin noita Disa-:n ohjeita, mutta en niitä seuraamalla päässy oikein maaliin asti. Tein kutakuinkin näin:

1. Klikkasin tosta tehtäväpalkista nVidia kuvaketta, jollon avautuu monta tietä mitä pitkin mennä. Valitsin niistä tuon Suorituskyky & laadun asetukset.

2. Avautuu kolme vaihtoehtoa: Järjestelmän suorituskyky, Reunapehmennys asetukset sekä anisotrooppinen suodatus.

^
Tossa vaiheessa meni peukalo suuhun koska jos Disan ohjeita seuraa niin noiden lisäks pitäs löytyä toi vsync välilehti eli siis tuo pystytahdistus, mutta eipä näy.

Oon tossa koettanu säädellä noita reunapehmennys ja anisotrooppisia asetuksia mutta turhaan.

Joten, kyselisin että mistä löytäs oikean paikan?
vilf
Newbie
_
7. lokakuuta 2007 @ 07:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jos haluatte hyvän fps kirjoittakaa developer 1 ja rate 40000 minulle ainakin nousi heti 150
Tigree
Newbie
_
14. marraskuuta 2007 @ 16:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu elikkä miten saisin choket ja lossit pois 100 fps ku oon laittanu pystytahdistuksen pois oon kokeillu jo vaikka mitä rateita eikä sitä oikeeta tunnu löytyvän =S Koneeni suoritin on AMD Athlon(tm)64 processor 3000+ näytönohjain on Nvidia Geforce 6600 GT eli jos vaan tiedätte miten saisin choket ja lossit pois nii plx kertokaa =)
timswe
_
14. marraskuuta 2007 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä oon tollasilla tökkiny menee useemman vuoden ja kone on aikas vanha. FPS on kuitenki 100. Älä ny kaikkia noita pistä sinne konffii tossa on paljon sellastaki mihi et oo ehkä tottunu.

cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "0"
cl_backspeed "400"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "101"
cl_corpsestay "600.000000"
cl_crosshair_color "50 250 50"
cl_crosshair_size "auto"
cl_crosshair_translucent "1"
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "0"
cl_dynamiccrosshair "1"
cl_forwardspeed "400"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Green"
cl_logofile "smiley"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "0"
cl_righthand "1"
cl_shadows "1"
cl_timeout "35"
cl_updaterate "101"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "1"
con_color "0 255 0"
console "1.000000"
crosshair "1.000000"
fastsprites "0"
fps_max "300"
fps_modem "0"
gamma "3"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
hisound "1"
hpk_maxsize "0"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "0"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022000"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0.260000"
mp_decals "300.000000"
name "Mullisaukko"
net_graph "3"
net_graphpos "2"
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0"
s_automax_distance "30"
s_automin_distance "2"
s_bloat "2"
s_distance "60"
s_doppler "0"
s_eax "0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "1000"
s_min_distance "5"
s_numpolys "200"
s_polykeep "1000000000"
s_polysize "10000000"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1"
s_verbwet "0.25"
sensitivity "3.000000"
skin ""
spec_autodirector_internal "0"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "2"
spec_pip "0"
suitvolume "0.250000"
sv_aim "1"
sv_voiceenable "1"
team ""
topcolor "30"
viewsize "120.000000"
voice_enable "0"
voice_forcemicrecord "0"
voice_modenable "1"
voice_scale "0.750000"
volume "0.120000"
setinfo "ah" "0"
setinfo "dm" "0"
setinfo "lefthand" "0"
setinfo "_vgui_menus" "1"
setinfo "_ah" "1"
+mlook
+jlook
exec userconfig.cfg
Kellopeli
_
14. marraskuuta 2007 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yli 100 fps hidastaa ukkoo käsittääkseni.

Lainaus:
Juu elikkä miten saisin choket ja lossit pois 100 fps

100 fps = Tarpeeks tehokas kone, fps modelit, tai conffien säätö. Tosin kaks viimestä vaihtoehtoo aivan turhia, koska hyöty minimaalista. Jos kone ei riitä pyörittään cs 100 fps niin luulis olevan monta muutakin syytä hankkia uus kone.
choket ja lossit pois rateilla: ex_interpin nosto ja raten, cmdraten ja updateraten laskeminen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. marraskuuta 2007 @ 18:07

eimitn
Junior Member
_
18. marraskuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla Intel(R) 82915G Express Chipset Family...miten tosta saa v syncin pois??
eimitn
Junior Member
_
18. marraskuuta 2007 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Ryukage:
VSync aka Pystytahdistus jolla rajoitetaan FPS näytön Hz taajuuden mukaan... Sen löydät helpointen "Oikeaa hiirtä työpöydällä, ominaisuudet, Asetukset -välilehti, Lisäasetukset eli samasta paikasta missä on näytönohjaimen muutkin asetukset (reunanpehmennys yms) ja löydät sen nimeltä VSync tai Pystytahdistus ja voit antaa sen päättää, että onko se: Käytössä / Pois käytöstä / Sovellushallittu.
muuten toimi, mutta pystytahdistus/Vsyncciä en löytänyt lisäasetuksista.
vilf
Newbie
_
13. joulukuuta 2007 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten voin korjata sellaisen vian cs 1.6... kun menen kyykyyn ja yritän liikuttaa hiirtä niin se lagaa ihan vitusti mutta kun nousen seisoon niin se ei lagaa mihinkään...niin voisiteko kertoa mistä johtuu...
osckari
_
16. joulukuuta 2007 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ex_interp 0.01 ja gg

Intel Core2Duo E4400 @ 2,0ghz
Club3D Radeon x1950pro 256mb heatpipe
Kingston 2gb DDR2 667mhz
ASRock 4COREDUAL-SATA2
Chieftec kotelo + 400w poweri
500GB Spinpoint F1 SATA2

Razer DeathAdder - SteelSeries QCK heavy - Sennheiser HD457
vilf
Newbie
_
16. joulukuuta 2007 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt ilmeni uusi vaika.... menen cs ja meen pelaan sit kuva jää ruutuun ei voi tehä näppäimistöllö mitää eikä hiirellä voi vaan painaa reset niin pääsee takaisin koneelle :D osaatteko kertoa missä vika :D
juujaa
Newbie
_
29. joulukuuta 2007 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tota noin, ohje minkä Disa- kirjotti on luultavasti hyvä mutta itelläni on Windows Vista Home Premium ja koitin seuraa ohjeita mutta näin ei kuitenkaan tapahtunut. Joko ohjeet on muulle kuin Vistalle tarkotettu tai olen tyhmä?! ;o

Tuonnekkin voi kirjottaa vastauksia -> jussi_niinimaa@luukku.com
n33b
Newbie
_
15. helmikuuta 2008 @ 09:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä en löytänyt tota Vsyncin pois ottamista, mun näytönohjain on Nvidia Geforce4 mx integrated CPU

cs ownage
Mainos
_
__

_
pezkuu
Suspended permanently
_
15. helmikuuta 2008 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juujaa:
Tota noin, ohje minkä Disa- kirjotti on luultavasti hyvä mutta itelläni on Windows Vista Home Premium ja koitin seuraa ohjeita mutta näin ei kuitenkaan tapahtunut. Joko ohjeet on muulle kuin Vistalle tarkotettu tai olen tyhmä?! ;o
Taitaa olla vaan XP:lle tarkotettu ;)

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy