User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.10.2025 / 09:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > dvd leffoissa on alkanut esiintyä äänissä pätkimistä, mistä johtuu?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD leffoissa on alkanut esiintyä äänissä pätkimistä, mistä johtuu?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Belchior
Suspended due to non-functional email address
_
6. toukokuuta 2006 @ 13:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen yritin katsoa dvdtä tietokoneeni dvd soittimella ja huomasin että äänet pätkivät sekunin välein.Ajattelin, että nyt tää levy on rikki jonka olin juuri ostanut.Noh piruuttani kokeilin 2 muuta leffaa jotka olivat aikasemmin toimineet moitteettomasti.kas kummaa niidenkin ääniraita pätki samalla lailla.En ollut viikkoon ollut koneella ja viimeksi mitä asensin oli äänikortin ajurit luotettavalta msi sivulta emon integroituun korttiin Realtec AC97.
Sitten kokeilin asentaa kodekit uusiksi.Sekään ei auttanut.videot koneelta käsin toimivat moitteettomasti.eli mistään kodekeista ei ole kysymys.Sitten sain tietoa muualta dvd soittimen DMA:sta.eli katsoin laitehallinnasta mitä dvd soitin käyttää ja en ole varma mutta kokeilin vaihtaa PIO DMA toiseen niistä mitä löysin IDE ATA/ATAPI ohjain lehdykän alta.Ensisijaiseen ja toissijaiseen kokeilin vaihtaa lisäasetuksista siirtotapaa DMA:lle.Ei auttanut.ensijaisessa IDE kanavassa nykyisessä siirttavassa oli "ei käytettävissä" ja toissijaisessa PIO-tila.
Mitä teen asian suhteen?
Staff Member

32 tuotearviota
_
7. toukokuuta 2006 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Belchior
_
7. toukokuuta 2006 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jees nyt tein ton rekisteri lisäys jutun missä käskettiin lisäämään rekisteri tiedosto 0001 ja 0002 paikkoihin.ei toimi vieläkään.pysyy se toissijainen IDE PIO-tilassa..Sitä masteriddatachecksum ja slaveiddatachecksumin poistoa en ole kokeillut kun en ole varma mitä olen poistamassa..siis kun mulla on slavechecksum vaan tuolla 0001 kansiossa eikä 0002sessa joka on siis se slave tietääkseni.mulla on vaan masteriddatachecksum siellä ja 0001 on slavedatachecksum.eli poistanko kylmästi tuolta 0001 sen slaven vaan ja katon mitä tapahtuu? ei kärsis konetta uusiks laittaa tollasen takia ja mulla kun ei ole kaikkia tarvittavia juttuja kuin kovolla, niin ois kiva tietää etukäteen mitä on tekemässä..
Mainos
_
__

_
Belchior
_
9. toukokuuta 2006 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Solved

AMD ATHLON X2 DUALCORE 6000+ 3.0 GHZ
GEFORCE 8800GTS 512MB PCI-E 16X
2GT 800MHZ DDR2
MSI MS-7388 MOTHERBOARD
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > dvd leffoissa on alkanut esiintyä äänissä pätkimistä, mistä johtuu?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy