User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 09:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > telewell ea500 nat:in poisto
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Telewell EA500 NAT:in poisto
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
SLan
Junior Member
_
18. toukokuuta 2006 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs miten tuon NATin saisi pois niin että toimii netti hyvin ja lan myös veljen ja minun välillä? Olen yrittänyt etsiä vastausta mutta en ole löytänyt. Mulla on saunalahden 2/1 ja Telewell EA500.

Mulla menee nettiselain jumiin kun on esim. torrentti päällä, voisiko se liittyä NATtiin? Ja mulla katkeaa netti n. kerran päivässä mutta siihen auttaa boksin boottaus.

Auttaisiko jos ostaisin esim. Zyxelin 660H boksin?
pkaksp
Moderator
_
18. toukokuuta 2006 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Elikkäs miten tuon NATin saisi pois niin että toimii netti hyvin ja lan myös veljen ja minun välillä?
Jo pelkästään lähiverkkoa varten suosittelen pitämään NAT:in päällä. Helpottaa asioita huomattavasti.
Quote:
Mulla menee nettiselain jumiin kun on esim. torrentti päällä, voisiko se liittyä NATtiin? Ja mulla katkeaa netti n. kerran päivässä mutta siihen auttaa boksin boottaus.
NAT:illa ei tuon asian kanssa ole mitään tekemistä. Firmwaren voisit kokeilla päivittää siihen modeemiin. Se voi auttaa.

http://www.telewell.fi/paivitykset/tw_ea500/tw_ea500_paivtys.htm (REITITTÄVÄ BIOS)
SLan
Junior Member
_
18. toukokuuta 2006 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei auttanu tuokaan, mulla tais olla jo tuo versio mutta asensin uudelleen ja konffisin asetukset niin kuin saunalahden sivuilla sanotaan. Oisko jotain toista syytä siihen? Tai olisiko jotain syytä sille miksi netti katkeaa väh. kerran päivässä ja boksin boottaus auttaa? Molempiin haluaisin vastaukset jos mahdollista. Korjaisiko Zyxel 660H ongelmat? Boksissa se vika täytyy olla koska kaverilla Zyxelin boksi mutta sama netti ja kaikki toimii... Eli varmaan boksia pitäis konffia mutta mitä sieltä?
Mainos
_
__

_
Member
_
19. toukokuuta 2006 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos veikkaat että boxissa vikaan niin kannatta kokeilla toisella boksilla.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > telewell ea500 nat:in poisto

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy