User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 15:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > nat pois päältä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NAT pois päältä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Skebazu
Junior Member
_
20. toukokuuta 2006 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten saan NAT:in pois päältä?
Sonera
Telewell501 v1
1M
NAT haittaa sourcen serverin tekoa ja eMulen liikennettä haluan sen pois päältä
Marku2
Senior Member
_
20. toukokuuta 2006 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuol on jotain ohjetta, niitä sovellat niin saat NATin pois päältä.
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Telewe...

The rules of the Afterdawn/Afterdawnin säännöt!
Rules: http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/2487
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Skebazu
Junior Member
_
20. toukokuuta 2006 @ 19:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei onnistunu netti yhteys vaan katkes ja menin aivan paineisiin ja sain säkällä yhteyden takas =(
saako saman suomeks ja mielummin telewell501 eikä telewell500
kiitos
Member
_
21. toukokuuta 2006 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helpompi olisi avat NAT:ista portti source servulle. Eli meet eka sen boxin sisälle-->advanced setup--->NAT--->Edit virtual server. Sitte vaan lisätään portti ja verkkokortin ip.
Skebazu
Junior Member
_
21. toukokuuta 2006 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aukastu on ja ongelma on siinä että ku kattoo mun dedicated server ohjelmalla tehtyä servua ni siinä lukee mun lan ip, eli se ei näy muille ku laniin vaikka oon valinnut kohdan internet... kaverilla siinä lukee se "oikee ip" eli joku 83.???.?.?? kun mulla lan ip 123.123.123
noi ei oo ne ip:eet mutta tuollasia ne on suurin piirtein.
eli oon ajatellu ottaa natin pois päältä vai onko muita ehdotuksia, oon koittanu asentaaa dedicated server ohjelman jo uusiks ja ei auttanu
Senior Member
_
22. toukokuuta 2006 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä se portin avaaminen auttaa. Jos ei auta niin voih, uutta liittymää tilaukseen. Silloin ongelma on operaattorin puolella. Toisaalta he voivat auttaa... Suosittelen ihan servun vuokraamista tai koneen rakentamista ja konesaliin viemistä. Esimerkiksi codenamesta saa oman kaapin konesalista 80 e / kk (sis. kaappi ja 100 Mt jaettu netti , 1 kaappi = monta servua, noin 16 jopa!)

Cheers!
Skebazu
Junior Member
_
22. toukokuuta 2006 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tuota tuskinpa nyt olen ainut jolla on sonera laajakaista 1M
ja telewell501,
sinne kyllä pääsee pelaajia mutta ei kaikki, kolmella kaverilla on sellanen ongelma että ne ei pääse ja ne on just ne joittenka sinne pitäis päästä, ku siellä olis hyvä pitää claani treenejä.
EDIT. eli miks muut joilla on sonera niin sais tehtyä servun mutta en mä
joku kyllä kusee nyt, voi olla että en oo oikeen natsannu sitä portti juttua

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. toukokuuta 2006 @ 17:13

pisberg
Suspended due to non-functional email address
_
25. toukokuuta 2006 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katoitko kunnolla tota Marcun linkkiä kyllä se portti ku se on oikein sielää auki niin pitäs poistaa ongelmat

Abit ip35, core 2 quad 6600@3.0Ghz + apogee GT,Msi GF 8800GTS Oc + zalman ZM-GWB8800 GT/GTS(G92),
8GB DDR2 800+ MHz Extreme Edition, samsung sata2 320GB+ 750GB, 2x zalman reserator 1, 2x240 ja 2x120 black ice gt
Skebazu
Junior Member
_
25. toukokuuta 2006 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelma ratkes =) Kiitos kaikille.
tontsaze
Newbie
_
6. kesäkuuta 2006 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on JUURI sama ongelma, mutta 1.6:sen kaa...
On sama soneran netti, mutta telewell TW-EA500, joka tuossa marku2:sen linkissä on, ainut vaan että englannin taito ei riitä tuohon joten sanokaa joku tosi viisas miten sen saisi pois päältä, luin noita viestejä kans ja huomasin tuon:
Eli meet eka sen boxin sisälle-->advanced setup--->NAT--->Edit virtual server.
Mutta miten meen jonku boxin sisälle ja mistä? Tietokoneen järjestelmä on Windows Xp Home Edition tai joku semmoinen... Tarvitsisin todellakin apua tähän...

Ps. Tässä skebazulle apua, mene osoitteeseen http://www.formyip.com/ ja kato sun ip.. anna se kavereille ja käske niitten kirjoittaa konsoliin connect <oma ip tuolta formuip:stä)

tontsakaze
pkaksp
Moderator
_
6. kesäkuuta 2006 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Edit.

Aukaise nettiselaimesi -> Kirjoita osoiteriville http://192.168.0.254 -> käyttäjätunnus taisi olla oletuksena admin ja salasana password ->

http://www.telewell.fi/ohjeet/tw_ea500/virtual_server.htm

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. kesäkuuta 2006 @ 09:44

Mainos
_
__

_
tontsaze
Newbie
_
7. kesäkuuta 2006 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo pitäs auttaa... En oo viel kokeillu.. kiitos jo etu käteen!

tontsakaze
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > nat pois päältä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy