User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.10.2025 / 16:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä näyttö (hinta 200-300 euroa)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mikä näyttö (hinta 200-300 euroa)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
uvex
Newbie
_
20. toukokuuta 2006 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkoituksena on hankkia näyttö, jolla voisi myös pelata. Mitä näyttöjä suosittelisitte yllä olevassa hintaluokassa?

Itse olen ajatellut BENQ 17" TFT FP72G+S (n.270 euroa) tai VIEWSONIC VA902, 19" TFT, SILVER,8MS (n.250 euroa) näyttöjä. Kumpi kannattaisi ostaa?
Member
_
20. toukokuuta 2006 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi näytöt on ainakin yhtä "nopeita". Benq:stä löytyy VGA ja DVI-liitäntä, Viewsonicista löytyy vain VGA. Jos DVI:n puuttuminen ei haittaa, niin osta tuo Viewsonic.
vatelma
Suspended due to non-functional email address
_
22. toukokuuta 2006 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pistetään tähän:

elikkäs mitä ootte mieltä tästä näytöstä?
http://www.markantalo.fi/kauppa/products.php?p=a35c0f
Mr.Mister
Member
_
22. toukokuuta 2006 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää oli just soppeli aihe mun kohdalle kans...

Alkaa kiinnostaan nuo tft-näytöt pikku hiljalleen ja hinnatkin on tullu jonkun verran soppeli tasolle, niin tuli kysymys mieleen että mitä tft-näyttöä suosittelisitte meikäläiselle?

Näytönohjain: Xfx GeForce 6600gt 128MB DDR3 DUAL DVI TV AGP
elikkäs sen verran olen lueskellut että kun on DVI niin siihen suoraan kandee laittee näyttö kiinni eikä DVI-VGA-adapteria väliin, niin kuin tällä hetkellä on käytössä nykyisessä kokoon panossa.

Kone on monipuolisessa käytössä... pelaan, surffaan tai muuta windows käyttöä, kattelen leffoja jne

Hintaa sais olla max 400? kuitenkin mielellään alle sen :)

|MSI GE70, Windows 7 64bit|
|Samsung Galaxy S 4|
Rusi
Member

1 tuotearvio
_
23. toukokuuta 2006 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
pistetään tähän:

elikkäs mitä ootte mieltä tästä näytöstä?
http://www.markantalo.fi/kauppa/products.php?p=a35c0f
Ite oon katellu samaa näyttöä, vaikuttaisi ihan kiinnostavalta. Kokemuksia jos joltain löytyy kyseisestä mallista, niin antaa tulla vaan!

-Rusi
Mainos
_
__

_
Member
_
23. toukokuuta 2006 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mikä näyttö (hinta 200-300 euroa)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy