User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.10.2025 / 11:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kumpi kone ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kumpi kone ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<12
FBI_bbc
Member
_
27. toukokuuta 2006 @ 22:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Öööh joo siis kukaan ei ymmärrä mun ajattelua amd:n ja intelin suhteen.

Siis katsokaas ku nyt on toi intel pistäny amd:tä vähäsen nurkkaan... No katsokaapas kohta niin taas amd pistää intelin ja näin se menee...

En jaksa vaihella inteliä ja amd:tä heti ku jompi kumpi on parempi se on sama ku olisi 5-vuotias ja olis lätkä fani ja kannustais hifk:ta ja sit ku jokerit voittaiskin niin oonkin jokeri fani... :D:D:D

En väitä, että Intelin prossut on kelvottomia, mutaa "Ne on kyl sittenkin amd:hen verratuina"

Itse en tosiaankaan pistä inteliä koneeseeni. Mutta en jaksa enempää näitä kommentteija...

kerro FBI miksi miski miksi pitäkää vaan ne turpanne tukossa ja ei vois kiinnostaa enempää noi vitun selitykset keltään ja puolustukset inteliä tai amd:tä kohtaan. Mulla on toi mun mielipide ja siitä en tinkigi...

Kommentoikaa konetta ja ehkäpä uutta kokoonpanoakin. Suositelkaa mut ei enään kiistelyjä noista kumpi on parempi. Nimittäin en laittanu ongelmaani kumpi on parempi INTELÖ VAI AMD...

Kiitos vinkeistä !

Asus läppäri !
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2006 @ 06:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaa no kannattaa odottaa "hetki" ennen kuin ostaa uuden prosessorin, koska tällä hetkellä on suoraansanoen tyhmä ostaa AMD:tä.

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Staff Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2006 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttiksen vaihtaisin jonkin muun valmistamaan, sillä XFX:t ovat vain ylikellotettuja valmiiksi, muuten täysin samoja. Hintakin XFX on korkeampi.

esim. Club3D on 280? ja Asus 290?
Vai onko sinulla samankaltainen fetissi XFX-näyttiksiin kuin AMDn prossuihin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2006 @ 06:57

Hz4
Account closed as per user's own request
_
28. toukokuuta 2006 @ 07:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
En väitä, että Intelin prossut on kelvottomia, mutaa "Ne on kyl sittenkin amd:hen verratuina"
Hieman, jos selventäisit mistä tämäkin tuli? "Intel prossut on kelvottomia" just just, jos ne olis kelvottomia ei niitä olis ruvettu valmistaan 30vuotta.
Quote:
Itse en tosiaankaan pistä inteliä koneeseeni. Mutta en jaksa enempää näitä kommentteija...
Oma ongelmasti jos meinaat ikuisuuden AMD puolella roikkua. Olen huomannut, että on muutama AMD omistajakin myöntänyt D-sarjan olevan Athlon X2 parempi. Core 2 Duon tullessa uskon, että muuttuu tilastot aika lailla viimevuoteen verrattuna.
Quote:
kerro FBI miksi miski miksi pitäkää vaan ne turpanne tukossa ja ei vois kiinnostaa enempää noi vitun selitykset keltään ja puolustukset inteliä tai amd:tä kohtaan.
Ok...
Quote:
Mulla on toi mun mielipide ja siitä en tinkigi..
Joopajoo...olin ja olen hieman vieläkin Nvidian puolelle kääntyvä mutta sitten siirryin ATIn näyttikseen ja ihmeissäni myös huomasin, että "kappas ei tämä yhtään hassumpi olekkaan" ja niin alkoi uusi taival. Kannattas sunkin kokeilla;) Intelin suhteen. Ei se yksi prossu mitään haittaa voit sitten myöhemmin vaihtaa AMD takas.

ps.
...lopetan tästä aiheesta puhumisen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2006 @ 07:03

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2006 @ 07:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Vai onko sinulla samankaltainen fetissi XFX-näyttiksiin kuin AMDn prossuihin.
:D
Joo tosiaan, mutta mitä jos hän ei halua kellottaa näyttistä?

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Hz4
Account closed as per user's own request
_
28. toukokuuta 2006 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Muisti: 1 Gt, 400 MHz DDR2 ECC
Et taida oikein tietää koneista hevonP- vertaa? Nimittäin ECC muistit on aika pitkälti tarkoitettu palvelinkäyttöön.

ECC muisteissa on se "ihanuus", että muisti korjaa itse virheensä eikä bluescreen lennä heti ensimmäisestä virheestä ruutuun. Virheentarkistuksesta johtuen muistit ovat hitaampia kuin normaalit mutta sillä tuskin on juuri väliä mitä olen mielipiteitäsi tässä seuraillut.

Tietääkseni nuo ECC muistit on huomattavasti kalliimpia kuin normaalit.
En mene päätäni pantiksi laittamaan korjatkaa jos olen väärässä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2006 @ 07:19

Mainos
_
__

_
Staff Member

1 tuotearvio
_
28. toukokuuta 2006 @ 08:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muistit vaihtoon ehdottomasti, lisäksi et tee yli 3 Gb muisteilla mitään. Joudut muistaakseni vetämään näennäismuistin nollille että saat tuon 4 Gb näkymään XP:ssä.

Ja niinkuin edellä jo sanottiin niin ehdottomasti 800 MHZ muistia, kun kerran emo sitä tukee.

Sivu:<12
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kumpi kone ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy