User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.11.2025 / 11:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > explorer.exe
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
EXPLORER.EXE
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
24. toukokuuta 2006 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli Windowsin Tehtävienhallinnan "prosessit" luettelossa oleva EXPLORER.EXE syö muistia 16 0000 kt joten ajattelin kysyä että mikä se on? Ja pystyykö sitä korvaamaan jollain "kevyemmällä" vastaavalla? Tämä tyhmän olonen jälkimmäinen kysymys johtuu siitä koska luin jostain että sen voisi korvata jollain vähemmän muistia syövällä hommelilla.

Ja entäs tuo prosessien määrä. Minulla on tällä hetkellä käynnissä 48 prosessia. Ainut ylimääräinen joka minulla on päällä on tämä Nettiselain. Muistelen joskus aikaa ennen kuin minulla netti oli että prosesseja oli alle 30 silloin.

Jos joku näihin tyhmiin kysymyksiin vastaa niin olen todella
kiitollinen.

Ja onko tuo 160000 kt normaali käyttömäärä kun vain nettiselain on päällä ylimääräisenä toimintona? Entäs tuo prosessi määrä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. toukokuuta 2006 @ 06:25

Senior Member
_
24. toukokuuta 2006 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Explorer.exe on Windowsin resurssienhallinta. Mitä enemmän sulla on esim. kansioita auki, sitä enemmän se vie muistia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > explorer.exe

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy