User Käyttäjä Salasana  

maanantai 10.11.2025 / 11:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kansiot ja tiedostot eivät avaudu !
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kansiot ja tiedostot eivät avaudu !
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
karsir
Newbie
_
25. toukokuuta 2006 @ 10:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tulipa aikamoinen ongelma kun olin sammuttamassa konetta ja loppuvaiheessa, kun kone oli melkein sammunut tuli virtakatkos.
No ei muuta kun virrat palautu niin konetta käyntiin, mutta siitä alkoikin ongelmat. Käynnistys pysähtyi aina samaan paikkaan alku teksteihin ja antoi neljä erilaista mahdollisuutta nostaa kone pystyyn,
mutta kaikilla vaihtoehdoilla päädyin uudelleen samaan kohtaan. Ei päässyt edes vikasietotilaan. Tänän jälkeen levy koneeseen ja pika alustus C:lle, tämän jälkeen ei ole ollut mitään asiaa kiintolevyn muille osioiden kansioihin tai tiedostoihin. esim word ei avaa .doc
tiedotoa vaan ilmoittaa että " word ei voi avata asiakirjaa, käyttäjällä
ei ole riittäviä oikeuksia ". Olen kuitenkin järjestelmän haltiana kirjautuneena ! Mikä avuksi ???

karppa
karsir
Newbie
_
26. toukokuuta 2006 @ 05:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koneen käyttis on windows XP professional varustettuna sp2:lla

karppa
Tepsu9
Senior Member
_
26. toukokuuta 2006 @ 08:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytännössä joudut asentamaan ne ohj. uusiksi jotka ovat muilla osioilla kuin C:llä jotta ne toimisivat oikein.

Mainos
_
__

_
karsir
Newbie
_
26. toukokuuta 2006 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen ojelmat ajanutkin uusiksi, mutta kun se ei avaa edes wordilla
tehtyä .doc tiedostoa tämän kiintolevyn osiolta, vaikka toiselta kiintolevyltä avaa kyllä !!! ps. alustuksen jälkeiset avaa kyllä, mutta sitä ennen tehtyjä ei !

karppa
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > kansiot ja tiedostot eivät avaudu !

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy